A sokszínűségért tüntettek vasárnap Budapesten, a Coca Cola elhíresült plakátjai kapcsán. A demonstrálók szerint egy ideális világban senkit nem érdekelne, milyen neműek csókolóznak egy utcai plakáton.
Erre reagálva az Alapjogokért Központ elemzője megjegyezte:
„Egy ideális világban a nagy cégek nem éreznék úgy, hogy a termékeikkel együtt egy ideológiát is el kell adniuk. Hiszen láthattuk – nem csak a Coca Colánál, hanem más cégeknél is – a szolgáltatásaikhoz, a termékeikhez kapcsolják főleg most az LMBT propagandát és a klímaváltozással kapcsolatos üzeneteiket. Erre nem lenne szükség. Miért nem elég az, ha azt mondják, hogy az ő termékük jobb, mint a másiké, mert kevesebb cukor van benne”
– fogalmazott Párkányi Eszter.
„Itt nagyon puszta üzleti érdekekről van szó. Kettő téma tartja lázban az embereket, vagy két olyan téma van, amire azonnal ugrik mindenki. Az egyik a kisebbségi jogok. A másik pedig a környezetvédelem. Ez a két téma, amelyekkel nagy tömeget lehet mozgósítani”
– mondta Jobbágyi Zsófia, aki úgy fogalmazott: a Coca Cola az inkriminált plakátkampányával „szintet ugrott”, ugyanis helyettünk akarja a multi cég eldönteni, mi az ami normális.
„Van egy nagyon komoly párhuzam a mostani homoszexuális lobbi, mega pár évtizeddel ezelőtt Amerikában működött perek, meg az akkori lobbinak a működése között. Akkoriban ugyanis a faji kártyát játszották ki mindig”
– húzta alá Fodor-Horváth Zsófia, aki úgy látja a multicég csupán profitra hajt a plakátkampányával, miközben a korábban hátrányban lévő, mára viszont teljesen elfogadott homoszexuális közösség bosszúját igyekeznek kiszolgálni.
Hír TV