Az emberek 80 százaléka félt elmenni vásárolni főleg a korlátozások idején a szakember közlése szerint. A lakosság rászokott az internetes vásárlásra, sőt ez a szokásváltozás megfigyelhető az idős korosztály körében is.
Jagodics Rita elmondta, azok a termékek fogytak jobban, amelyeket a home office életstílushoz fel lehetett használni, mint például az elektronikai termékek.
Sokkal kevesebb fogyott az alkalmi ruhákból, cipőkből, tehát a home office volt a meghatározó egész évben
– tette hozzá.
Adásunkban arról is szó esett, hogy az emberi tényező fontos a vásárlásoknál, bizonyos területeken pedig még inkább. Ha egy híres ember ajánl egy terméket, akkor arra talán jobban odafigyelünk. Így van ez a sportolók esetében is. Jagodics Rita a világ legbefolyásosabb sportinfluenszerének Cristiano Ronaldót nevezte. A portugál sztár labdarúgó 212 millió követővel rendelkezik az Instagramon, ami egy óriási szám, ezzel pedig rekord mennyiségű bevételre lehet szert tenni. Ha ő egy terméket reklámoz, azt elhiszik.
Teljes adás:
HírTV