Egy 2,5 hektáros, 200 ezer tonnás járműről van szó, ami elképesztő méreteket jelent Boros Imre közlése szerint. Meghívott vendégeink úgy vélik, hogy nincs kizárva, érdekcsoportok feszültek egymásnak, a cél pedig Kína figyelmeztetése volt.
A Szuezi-csatorna mindig is egy érzékeny világpolitikai terület volt. Ezen a neuralgikus ponton az elmúlt évtizedekben viszonylagos csönd volt, ugyanakkor
nincs kizárva, hogy a közeljövőben itt fegyveres konfliktus robbanjon ki.
Boros Imre és Bogár László szerint teljesen nyilvánvaló az is, hogy kik azok és milyen zsoldban állnak, akik tiltakoznak a Budapest-Belgrád vasútvonal ellen, valamint, akik meg akarják akadályozni az orosz-német különbejáratú gázvezetéket.
Boros Imre hozzátette, a térségben számos ország a békében érdekelt és
Magyarországnak is óriási az érdeke abban, hogy minden rendben menjen Szueznél, hiszen az onnan érkező árukat a görög kikötőkben fogják lerakodni (…) mi is benne vagyunk a buliban, néha a mérleg nyelve tud lenni a V4 (…) észnél kell lenni (…) a véleményünk meglehetősen komoly súllyal esik a latba.
Teljes adás:
HírTV