2023. 01. 30. Hétfő Martina, Gerda napja
Jelenleg a TV-ben:

Napindító

Következik:

Híradó 07:00

Credo

Terc: A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát a homoszexualitást népszerűsítő plakátkampánya miatt

A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát nyári, a homoszexualitást népszerűsítő plakátkampánya miatt, mert az indoklás szerint a cég károsíthatta a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését. De vajon miért akarják befolyásolni a multinacionális nagyvállalatok a fogyasztók gondolkodását? Miért kötelezik egyelőre csak dolgozóikat a techcégek, hogy részt vegyenek a homoszexuális felvonuláson?

  • Terc: A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát a homoszexualitást népszerűsítő plakátkampánya miatt

Békességben és harmóniában csak úgy tudnak együttműködni a Szilícium-völgyben a mérnökök és fejlesztők, ha ateista közeget teremtenek?
Megadja Gábor eszmetörténész szerint kifejezetten a nyugati és az egyre inkább szélső-baloldali jegyeket mutató tech központok sajátossága az ateizmus, mely identitáshoz idomulnak azok, akik ezekben a közösségekben kezdenek vállalnak munkát.

A globális nagyvállalatoknál azonban iránymutatások vannak , melyeket a menedzsment fogalmaz meg a dolgozóik irányába.

„Ez nem egy vallástalanság vagy semlegesség, hanem ez egy akciót igénylő vallásellenesség és főleg keresztényellenesség”

- fogalmazott Bálint Botond, a PestiSrácok.hu publicistája.

A Google, Apple vagy Amazon hihetetlen befolyással rendelkezik politikailag, gazdaságilag és pénzügyileg is, mondta a publicista. Hozzátette az ilyen vállalatok tulajdonosai első generációs gazdagok, ráadásul már a technológiai kor termékeit tudhatják sajátukénak, így ehhez a tulajdonhoz, ami elképesztő nagy hatással van a globális világra, már egy isten érzés is társul.

„A tulajdonosok és a menedzsment személyiségzavara fejeződik ki ezekben az elképzelésekben, hogy ők világot akarnak formálni”

- jelentette ki Bálint Botond.

HírTV

További epizódok

Credo: Jó pár multi cégnél elveszti állását az, aki felvállalja konzervatív álláspontját

Credo: Jó pár multi cégnél elveszti állását az, aki felvállalja konzervatív álláspontját

A Credo búcsúzik. Az utolsó adást ma láthatták a nézők a Hír TV műsorán. 2021. július 02.
Credo: Ideológiai értelemben Európa nyugati részén óriási a káosz

Credo: Ideológiai értelemben Európa nyugati részén óriási a káosz

Ennek az ideológiai nyomásnak, mely a nyugat felől érkezik most két állam áll útjába: Magyarország és Lengyelország - mondta Kovács Ákos a Hír Tv stúdiójában. 2021. június 25.
Credo: A demográfiai válságnak a párkapcsolati válság az alapvető oka

Credo: A demográfiai válságnak a párkapcsolati válság az alapvető oka

A kormány múlt héten beterjesztett törvénytervezete gátat szabna annak, hogy a kiskorúaknak LMBTQ témájú szexuális felvilágosítást, érzékenyítést tartsanak. Erről is szó volt a Credoban. 2021. június 18.

Legfrissebb híreink

Műsorok

Svenk, a HírTV mozimagazinja

Svenk, a HírTV mozimagazinja

A hetente szombatonként 22:30-kor műsorra kerülő Svenkben mostantól Zavaros Eszter műsorvezető kalauzolja a nézőket a magyar filmipar múltjába, jelenébe és jövőjébe.
Sajtóklub - ajánló

Sajtóklub - ajánló

Januártól nem hétfő esténként, hanem vasárnap 19 órától jelentkezik Sajtóklub című műsorunk.
Vezércikk - ajánló

Vezércikk - ajánló

Vezércikk – a sajtóban ez az a műfaj, ami meghatározza az adott médium legfontosabb üzenetét. Ez mostantól nem csak a nyomtatott sajtótermékek privilégiuma lesz. Keddtől péntekig 21 órától gyakorló zsurnaliszták, szókimondó véleményvezérek elemzik a nap legfontosabb híreit.
Paláver - ajánló

Paláver - ajánló

A Karc FM és a HírTV közös műsora a Paláver. Itt a hallgatók közvetlenül is részt vehetnek a műsorfolyamban. Minden hétköznap 15 óra 30 perctől. A műsor telefonszáma: +36 (1) 799 29 99

Kapcsolódó tartalmak

@ 2021 Hír TV ZRt. Minden jog fenntartva!