Szabadság, szerelem és homoszexuális párok - így reklámozzák a héten kezdődött könnyűzenei Sziget fesztivált. A felvételeken az látható ahogy az egyiken két nő, majd egy másikon két férfi szájon csókolja egymást.
A rendezvény közösségi felületein az utóbbi időben ilyen és ehhez hasonló tartalmak jelentek meg gyakran fizetett hirdetésként, korhatár-besorolás nélkül.
Pszichológusok szerint a legnagyobb probléma az ilyen tartalmakkal az, hogy ezeket a kiskorúak is könnyedén elérhetik.
A Sajtóklub vendégei is véleményt mondtak a fesztivál reklámfilmjeiről, illetve arról, hogy kiket próbáltak megszólítani ezekkel a videókkal a rendezvény szervezői.
Az első rész további témái:
- ötvenegy éves árvízszint-rekord dőlt meg Magyarországon,
- Oroszország a világtörténelem eddigi legerősebben szankcionált országa,
- Karácsonyék alapítványai támogatják a szélsőbaloldal aktivistaképzőit.
A második rész témái:
- a lengyel miniszterelnök vitára hívta Manfred Webert, ő azonban meghátrált,
- laktanyából a tanterembe - katonákkal enyhítenék a tanárhiányt Ausztriában,
- szópárbajba keveredett a mentőszolgálat és a főváros a biciklisávokról,
- a cseh érsek üzenete a magyaroknak: „Vegyétek észre, megmentettétek Európát!”