2019. október 15.,
kedd, Teréz napja

Sajtóklub: A homoszexuális propaganda “politikailag szuperkorrekt” tényezővé vált

Hír TV

2019. augusztus 5., hétfő 22:00

A Hír TV Sajtóklub című műsorában Szentesi Zöldi László műsorvezető vendégei voltak Bencsik András a Magyar Demokrata főszerkesztője, Bencsik Gábor a Magyar Krónika főszerkesztője, és Gajdics Ottó a Karc FM és a Szabad Föld főszerkesztője, akikkel az elmúlt időszak jelentősebb eseményeit vitatták meg, a szokott kendőzetlen stílusban, lényegre törően, lerántva a leplet a politika fonák ügyeiről, és egyes közszereplők viselt dolgairól.

Az adás első témája a szerelem volt. Pontosabban az a közéleti botrány, amely az elhíresült, a homoszexualitást propagáló Coca Cola reklámok körül robbant ki a napokban.

Szentesi Zöldi László felvezetőjében úgy fogalmazott: „Valóságos cunami indult meg az ügy kirobbanása óta, csak néhány állomására emlékeztetnélek benneteket: Boldog István fideszes képviselő bojkottot hirdetett a Coca Cola ellen, ezután pedig Alföldi Róbert színművész és színházrendező egy Coca Cola társaságában csak azértis Coca Colát fogyasztott, szóval, repül a Coca Colás üveg. Szerintetek hol áll meg?”

„Ha bosszút akarnék esküdni, azt mondanám, hogy mindenki kóstoljon meg egy üveg ’meleg’ kkólát, mert ugye melegen kell szeretni…” – reagált a műsorvezető szavaira Bencsik András, aki szerint a meleg kóla amúgy melegen egyébként ihatatlan. Miközben az európai civilizáció „észbontó sebességgel” számolja fel magát, ekkor jelentkezik, és már ajánlott kategóriába sorolható a homoszexualitás, mint társadalmi jelenség – tette hozzá a Magyar Demokrata főszerkesztője.

„Tényleg bonyolult, összetett dologról van szó. Először is szükséges abból kiindulni, muszáj abból kiindulni, hogy a homoszexualitás egyidős az emberi civilizációval. Ez volt, van és lesz. Ráadásul nincs is összefüggésben a világnézettel, a világhoz való viszonnyal. Keresztény, nemzeti elkötelezettségű homoszexuálisok is vannak. Nem is helyes, ha őket valaki áttolja arra az oldalra, ahová igazán, szívük szerint nem tartoznának” – vélekedett Bencsik Gábor. Meglátása szerint a Coca Cola csak profitra hajt, nem hisz nekik, mert belső meggyőződés nélkülinek tartja a multi italgyártó cég kampányát.

Gajdics Ottó a propaganda oldaláról közelítette meg a kérdést: „Most azért lettünk mi homofóbok, nagyon homofóbok, újfent, mert homoszexuális propagandának tartjuk, ami most a metróban zajlik. És minden olyan, aki ennek a Coca Cola által sugárzott életérzésnek meg akar felelni, az bennünket páriaként tol el magától” – húzta alá a Szabad Föld főszerkesztője.

Az adás folytatásában szó esett a finn nagykövetnek a hazánkat becsmérlő nyilatkozatáról, egy képzeletbeli migránsolimpia ötlete is fölvetődött, amelyhez kapcsolódott az a feminista hecckampány, ami Kenderesi Tamás úszó koreai konfliktusát hizlalja napok óta.

 

Hír TV