JÉGKRÉMEK - Csokijégkém-teszt. Elbukó világmárkák, ízetlen termékek és csalódott tesztelők.
Ha nyár, akkor jégkrém, és ha jégkrém, akkor legtöbbször csoki. A hőségben remek dolog elfogyasztani egy adagot ebből a hűsítő finomságból. De vajon melyik bolti dobozos termék a legfinomabb? Melyik éri meg az árát, és melyiket hagyjuk inkább a polcokon? Következzen a nagy csoki-jégkrém teszt, ezúttal is pártatlan és szigorú szakértőkkel.
SZERVIZ - Üzleti furfang, időhúzás, vagy sokmilliós lopás? Miért tűnt el egyik pillanatról a másikra az egyik neves budapesti telefonforgalmazó, és szakszerviz?
Amikor elromlik egy nemrégiben vásárolt telefonkészülék, az már önmagában elég nagy bosszúságot jelent. De ha a javítási idő alatt megszűnik, vagy elérhetetlenné válik a szerviz, ahova beadtuk a kütyüt, az maga a rémálom. Nézőink a KINGTEL cég eltűnése kapcsán kerestek meg bennünket. Mutatjuk mit derítettünk ki.
HIBA - Milliós villanyszámla, kikapcsolt áram, hibázó szolgáltató, és tönkrement vállalkozás. Panaszkönyvben a helyben járó kártérítés és az elmaradt haszon.
Ritka eset, de van amikor a szolgáltató hibázik. Mit tehet egy vállalkozó, ha egyszer csak egymilliós számlát kap? Ha fizet csődbe megy, ha nem fizet, kikapcsolják az áramot a cégnél. Most egy ilyen eset következik, sok tanulsággal, és kevés kompromisszummal.
Teljes adás:
HírTV