Ez a verseny a vásárlókat szolgálja és hozzájárul az infláció letöréséhez. Az online árfigyelő rendszert tesztelték. A rendszerben arra is figyelnek, hogy a kereskedelmi egységek idő előtt ne ismerhessék meg egymás árait, a beküldött adatokat éjszaka egy adott időpontban frissítik, és ettől az időponttól láthatja mindenki a valós adatokat.
Horváth Bálint, a GVH szóvivője elmondta, több mint hatvan termékkategóriában kereshetnek a fogyasztók. Az arfigyelo.gvh.hu oldalon a vásárlók meg tudják tekinteni, hogy az egyes termékek hol és mennyibe kerülnek.
Két nap alatt 12 millió letöltés történt az oldalon, tehát a magyar emberek használják az oldalt, sőt a kereskedők is használják, hiszen volt olyan kereskedő, aki egy másikéra reagálva már csökkentette vasárnapra egyes termékek árát
- mutatott rá.
Teljes beszélgetés:
Borítókép: Shutterstock