„Egy ilyen kimondottan – megint csak hangsúlyozom – a legfiatalabbak, talán a legkevésbé a közélettel foglalkozó réteg által látogatott közösségi oldalon mennyire lehetnek sikeresek a konzervatív kezdeményezések? (…)”
- kérdezte Trombitás Kristóf műsorvezető.
„Ezekkel a közösségi felületekkel, különféle mobilalkalmazásokkal lényegében létrejött egy másik világ és vannak olyan generációk, akik tényleg ebben a világban élnek. Olyan vitáik, olyan konfliktusaik, olyan ügyeik vannak, amelyekről szerintem mi nem is hallunk, nem is tudunk és nagyon komoly ereje lett ezeknek a tech-cégeknek. (…) Nem meglepő, hogy ezeken a közösségi médiafelületeken egyértelműen a baloldalnak a szekerét tolták az Egyesült Államokban és olyan témákat, olyan ügyeket karolnak fel folyamatosan és ezeket sulykolják ezeknek a felhasználóknak a fejébe, ami egyértelműen a hagyományos keresztény jobboldali értékeket képviselő politikai oldalnak hátrányos.”
- mondta Deák Dániel.
„Ha a TikTok felületeket megnézzük, tehát a videókat, amiket feltesznek, az applikációkat, akkor azt mondhatjuk, hogy nehezen fogalmazhatnánk úgy, hogy értékválasztásos alapon működnek, márpedig a konzervativizmusban – mint ahogy a liberálisoknál, de a baloldalon is – az értékválasztás nagyon fontos.”
- reagált Csuhaj Ildikó.
Hír TV