A hírportál értesülése szerint a vállalatot kötelezték arra, hogy a továbbiakban ne használjon gyermekek és fiatalkorúak fejlődését károsító reklámot. Amint azt annak idején megírtuk, a meleg párokat ábrázoló közterületi hirdetések ellen a CitizenGo online keresztény szervezet petíciót indított, álláspontjuk szerint ugyanis az ilyen hirdetések Nyugat-Európában már mindennaposak, de hazánkban még megállíthatjuk a folyamatot.
„Eddig Magyarországon nem reklámoztak a nagyvállalatok nyílt homoszexuális tartalommal és üzenettel. Ne legyenek illúzióink, ez egy próba. Ha ezt elfogadja a magyar társadalom, újabb és újabb lépések fognak következni”
– érveltek.
Hiszen a dohányboltokba nem mehet be egy 18 év alatti, és a televízióban is felhívják a figyelmet, ha a tartalom gyerekek számára nem ajánlott, a városban sétálva viszont lehetetlen lesz megóvni gyermekeinket a homoszexualitást népszerűsítő tartalomtól. A petíciót rövid idő alatt több mint húszezren írták alá.
A Coca-Cola Magyarország közölte, a Sziget Fesztivál idei témája a „szeretet forradalma” volt, amellyel a Coca-Cola örömmel vállalt közösséget, hisz az egyenlőség és a sokszínűség alapvető értékeik. A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié – írták.
Pár nappal később a cég lecserélte a plakátokat, de állításuk szerint nem a botrány miatt.