2021. 10. 19. Kedd Nándor napja
Jelenleg a TV-ben:

Paláver

Következik:

Híradó 17:00

Belföld

LMBTQ-propaganda fővárosi közpénzből

 

KARÁCSONYÉK AZ ADÓFIZETŐK PÉNZÉBŐL VÉGZIK AZ ÉRZÉKENYÍTÉST

Nem hagyta homoszexuális érzékenyítő propaganda nélkül a fővárosiakat Karácsony Gergely. A főpolgármester egy közpénzből fenntartott podcastcsatornát és az Énbudapestem.hu weboldalt is felhasználta az LMBTQ-propaganda terjesztésére és a gyermekvédelmi törvény elleni hangulatkeltésre. A Budapest Brand fővárosi imázscég a balliberális mainstream-világot tökéletesen kiszolgálja, eközben a jelek szerint hanyagul látja el kötelező feladatait.

„Legyen vége a propagandának” – szólított fel Karácsony Gergely a Pride-on elmondott szónoklatában. Az ominózus mondat azért is érdekes, mert pont a főpolgármester iránymutatására hozták létre a főváros propagandacégét, a Budapest Brand Kft.-t, amelynek egyik honlapja, az Énbudapestem.hu és a hozzá tartozó Facebook-oldal a múlt hétvégén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-tartalmakat.

A fővárosi cég egy olyan podcastadást is gyártott, amely az Országgyűlés által egy hónappal ezelőtt megszavazott gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat. Bizonygatni próbálják például, hogy miért szükséges melegszervezeteknek az iskolákban a homoszexualitásról felvilágosítást tartani. Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a „szakértelmét” használják fel.

Mindemellett arról is győzködték Budapest polgárait, hogy mindenképpen részt kell venniük az LMBTQ-szervezetek által létrehozott melegfelvonuláson. Sőt, programajánló cikkükben azt írták: „Budapest egy elfogadó város, ahol több szórakozóhely jellemzi magát kifejezetten melegbárként, de vannak speciális klubok, szálláshelyek vagy éppen szaunák is, amelyek a melegek kiszolgálására szakosodtak”.

A Magyar Nemzet még márciusban közérdekű adatigénylés révén jutott hozzá a Budapest Brand Kft. tervezett büdzséjéhez. Az adatokból kiderült, hogy a főváros az imázscégen keresztül erre az évre koncerteket, részvételi programokat, imázsfilmeket és podcastek tömkelegét tervezte be, holott az év elején még a csúcsán volt a koronavírus-járvány. A cég költségvetéséből ezzel szemben arra lehetett következtetni, hogy az előválasztási-kampány időszakára nem sajnálták a fővárosi cégbe önteni a forrásokat, százmilliókat irányoztak elő különböző imázs- és kampányrendezvények megvalósítására.

Mint ismert, a korábbi Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ olyan kötelező közfeladatokat láttak el, mint a tavaszi és a karácsonyi vásárok vagy a nemzeti ünnepek megrendezése, illetve Budapest turisztikai attrakcióinak a lebonyolítása és népszerűsítése.

A korábbi cégeket azonban összevonták, így alakult meg a Budapest Brand Nonprofit Zrt., amely a korábbi feladatai mellett a városházi politikusok marketing- és közösségi médiamegjelenéseivel is foglalkozik.

Érdemes megemlíteni, hogy a kormány lejáratására szolgáló fővárosi plakátkampány arculatát is a Budapest Brand Nonprofit Kft. tervezte, de készítettek kisfilmet Karácsony Gergely főpolgármesterré választásának az évfordulójára is. Azt a feladatot viszont, hogy a március 15-i nemzeti ünnepen legyen minden híd és főút fellobogózva, sajnos nem sikerült tökéletesen megvalósítani.

Magyar Nemzet

Ezek is érdekelhetik

Kapcsolódó tartalmak

Megszavazták Szabó Tímea büntetését

A szavazás után a képviselő felállt a helyén, egy fehér pólót viselt, amelynek ugyanaz volt a mintája, mint amilyen molinó miatt megbüntették. 2021. október 19.

Varga Judit: A magyar kormány kiáll a lengyel alkotmánybíróság határozata mellett

Emlékeztetett: Magyarországot a gyermekvédelmi törvény miatt, Lengyelországot pedig azért támadják, mert gátat szab a lopakodó uniós hatáskörbővítésnek. 2021. október 19.

4,4 milliárd euróért vásárolná vissza a Liszt Ferenc repülőteret a kormány

A Világgazdaság információi szerint 4.4 milliárd euróért vásárolná meg a Budapest Airportot a magyar kormány. 2021. október 19.

Legfrisebb híreink

Emelkedett az alapkamat

A monetáris tanács a kamatemelési ciklust addig folytatja, ameddig az inflációs kilátások fenntartható módon a jegybanki célon stabilizálódnak, és az inflációs kockázatok a monetáris politika időhorizontján újra kiegyensúlyozottá válnak.

Harc az éhezés ellen

Tartós élelmiszereket gyűjtenek a Miskolci Egyetem hallgatói az Egyetemek harca az éhezés ellen című programban.

Műsorok

Vezércikk - ajánló

Vezércikk – a sajtóban ez az a műfaj, ami meghatározza az adott médium legfontosabb üzenetét. Ez mostantól nem csak a nyomtatott sajtótermékek privilégiuma lesz. Keddtől péntekig 21 órától gyakorló zsurnaliszták, szókimondó véleményvezérek elemzik a nap legfontosabb híreit.

Paláver - ajánló

A Karc FM és a HírTV közös műsora a Paláver. Itt a hallgatók közvetlenül is részt vehetnek a műsorfolyamban. Minden hétköznap 15 óra 30 perctől. A műsor telefonszáma: +36 (1) 799 29 99

Plusz-mínusz - ajánló

Fent és lent! Politikai vitaműsor a hét legfelkavaróbb történéseiről. Plusz-mínusz 17 óra 30 perctől a Hír Televízió műsorán.
@ 2021 Hír TV ZRt. Minden jog fenntartva!