2024. 04. 16. Kedd Csongor napja
Jelenleg a TV-ben:

Napindító

Következik:

Küldetés 11:00

Belföld

LMBTQ-propaganda fővárosi közpénzből

  • LMBTQ-propaganda fővárosi közpénzből

 

KARÁCSONYÉK AZ ADÓFIZETŐK PÉNZÉBŐL VÉGZIK AZ ÉRZÉKENYÍTÉST

Nem hagyta homoszexuális érzékenyítő propaganda nélkül a fővárosiakat Karácsony Gergely. A főpolgármester egy közpénzből fenntartott podcastcsatornát és az Énbudapestem.hu weboldalt is felhasználta az LMBTQ-propaganda terjesztésére és a gyermekvédelmi törvény elleni hangulatkeltésre. A Budapest Brand fővárosi imázscég a balliberális mainstream-világot tökéletesen kiszolgálja, eközben a jelek szerint hanyagul látja el kötelező feladatait.

„Legyen vége a propagandának” – szólított fel Karácsony Gergely a Pride-on elmondott szónoklatában. Az ominózus mondat azért is érdekes, mert pont a főpolgármester iránymutatására hozták létre a főváros propagandacégét, a Budapest Brand Kft.-t, amelynek egyik honlapja, az Énbudapestem.hu és a hozzá tartozó Facebook-oldal a múlt hétvégén csak úgy öntötte magából az LMBTQ-tartalmakat.

A fővárosi cég egy olyan podcastadást is gyártott, amely az Országgyűlés által egy hónappal ezelőtt megszavazott gyermekvédelmi törvény ellen hangolja a hallgatókat. Bizonygatni próbálják például, hogy miért szükséges melegszervezeteknek az iskolákban a homoszexualitásról felvilágosítást tartani. Mindehhez az első homoszexuális mesekönyvet kiadó Labrisz Leszbikus Egyesület genderkutatójának és egy transzvesztita előadóművésznek a „szakértelmét” használják fel.

Mindemellett arról is győzködték Budapest polgárait, hogy mindenképpen részt kell venniük az LMBTQ-szervezetek által létrehozott melegfelvonuláson. Sőt, programajánló cikkükben azt írták: „Budapest egy elfogadó város, ahol több szórakozóhely jellemzi magát kifejezetten melegbárként, de vannak speciális klubok, szálláshelyek vagy éppen szaunák is, amelyek a melegek kiszolgálására szakosodtak”.

A Magyar Nemzet még márciusban közérdekű adatigénylés révén jutott hozzá a Budapest Brand Kft. tervezett büdzséjéhez. Az adatokból kiderült, hogy a főváros az imázscégen keresztül erre az évre koncerteket, részvételi programokat, imázsfilmeket és podcastek tömkelegét tervezte be, holott az év elején még a csúcsán volt a koronavírus-járvány. A cég költségvetéséből ezzel szemben arra lehetett következtetni, hogy az előválasztási-kampány időszakára nem sajnálták a fővárosi cégbe önteni a forrásokat, százmilliókat irányoztak elő különböző imázs- és kampányrendezvények megvalósítására.

Mint ismert, a korábbi Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. és Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ olyan kötelező közfeladatokat láttak el, mint a tavaszi és a karácsonyi vásárok vagy a nemzeti ünnepek megrendezése, illetve Budapest turisztikai attrakcióinak a lebonyolítása és népszerűsítése.

A korábbi cégeket azonban összevonták, így alakult meg a Budapest Brand Nonprofit Zrt., amely a korábbi feladatai mellett a városházi politikusok marketing- és közösségi médiamegjelenéseivel is foglalkozik.

Érdemes megemlíteni, hogy a kormány lejáratására szolgáló fővárosi plakátkampány arculatát is a Budapest Brand Nonprofit Kft. tervezte, de készítettek kisfilmet Karácsony Gergely főpolgármesterré választásának az évfordulójára is. Azt a feladatot viszont, hogy a március 15-i nemzeti ünnepen legyen minden híd és főút fellobogózva, sajnos nem sikerült tökéletesen megvalósítani.

Magyar Nemzet

Ezek is érdekelhetik

Legfrissebb híreink

Orbán Viktor: Németország Magyarország fontos szövetségese

Orbán Viktor: Németország Magyarország fontos szövetségese

Orbán Viktor miniszterelnök kedden a Karmelita kolostorban fogadta Reiner Haseloffot, a németországi Szász-Anhalt tartomány miniszterelnökét, akivel az illegális migrációról valamint a gazdasági és az oktatási együttműködésről is tárgyaltak.

Műsorok

Svenk, a HírTV mozimagazinja

Svenk, a HírTV mozimagazinja

A hetente szombatonként 22:50-kor műsorra kerülő Svenkben Zavaros Eszter műsorvezető kalauzolja a nézőket a magyar filmipar múltjába, jelenébe és jövőjébe.
Sajtóklub - ajánló

Sajtóklub - ajánló

Aktuális kérdések, hétről-hétre! Fontos témák, kivételes vélemények! Minden vasárnap 19 óra 10 perctől órától jelentkezik Sajtóklub című műsorunk.
Vezércikk - ajánló

Vezércikk - ajánló

Vezércikk – a sajtóban ez az a műfaj, ami meghatározza az adott médium legfontosabb üzenetét, de ez már nem csak a nyomtatott sajtótermékek privilégiuma. Hétfőtől péntekig 20 óra 55 perctől gyakorló zsurnaliszták, szókimondó véleményvezérek elemzik a nap legfontosabb híreit.
Paláver - ajánló

Paláver - ajánló

A HírFM és a HírTV közös műsora a Paláver. Itt a hallgatók közvetlenül is részt vehetnek a műsorfolyamban. Minden hétköznap 15 óra 30 perctől. A műsor telefonszáma: +36 (1) 799 29 99.

Kapcsolódó tartalmak

@ 2021 Hír TV ZRt. Minden jog fenntartva!