Az Energiafogyasztók Díját 19 éve minden évben annak a vállalatnak ítélik oda, amely kiemelkedően szerepel a fogyasztói elégedettség-vizsgálatokon. A díjazott társaságcsoport igazgatóságának elnöke kiemelte: munkatársaik gyorsak és hatékonyak: évente 900 ezer hívást bonyolítanak le, az ügyek intézése átlagosan 5-6 percbe telik, az e-mailekre pedig két napon belül válaszolnak. „Ezt a díjat az elmúlt évek munkájáért kaptuk. Ez a díj – azt gondolom – azt is jelenti, hogy jó úton haladunk, és ez a díj arra ösztönöz minket, hogy tovább fejlesszük a szolgáltatásainkat, és mindig újabb és újabb megoldásokat keressünk” – mondta Marie-Theres Thiell igazgatósági elnök.
Színes
Megnyerte a legjobb ügyfélszolgálat díját
2014. december 03., szerda 18:29 | Frissítve: 2014. december 03., szerda 18:29
| DA