Kétpercenként készül el egy új futómű az Audi A3-asokhoz a győri gyárban. A német cégcsoport vezetője úgy fogalmazott, ezzel az üzemmel már a jövő piacát célozzák meg.
„Nagyon örülünk, hogy a Volkswagen cégcsoporttal tartó többéves partnerségünk Magyarországon is folytatódik. És a hatékonyság és költségtakarékosság miatt közvetlenül az Audi mellett telepedtünk le” – mondta Thomas Moller, a ThyssenKrupp Automotive Systems GmbH vezérigazgatója.
Ennek köszönhetően a futóműgyár percre pontosan, az úgynevezett just in sequence technológiával szolgálja ki az Audi rendeléseit.
„A legnagyobb ezeknek a futóműveknek a gyártása mellett a logisztikai lánc biztosítása, amely azt jelenti, hogy amikor az Auditól megkapjuk azt, hogy milyen futóműveket kell gyártanunk, onnantól kezdve 176 perc áll rendelkezésre, hogy ezt a futóművet legyártsuk és átszállítsuk az Audi gyárába, és a beépülési ponton a 176. percben adjuk át az Audi munkatársaink” – magyarázta Horváth Péter, a ThyssenKrupp győri üzem igazgatója.
Ez az üzem megtestesíti a magyar kormányzat célkitűzéseit – jelentette ki az avatóünnepségen a nemzetgazdasági tárca helyettes államtitkára.
„Napirenden szerepel Európa újraiparosítása. Az Európai Unió célul fogja kitűzni azt, hogy az ipari termelésnek a bruttó hazai termék arányát 20 százalékra emelje a jelenlegi 20 százalék alatti szintről. Magyarország szerencsére sokkal jobban teljesít, mint Európa meghatározó gazdaságai, hiszen ez a szegmens Magyarországon már most 27 százalék” – fogalmazott Thuróczy László versenyképességi helyettes államtitkár.
Az új üzemben hatvanan dolgoznak, de további bővítés is várható, mivel nemcsak az A3-asokhoz, de 2014-től az Audi TT-khez is itt készülnek majd a futóművek.