A Magyar Nemzet arról ír, hogy előfordulhat, hogy ezért a plázák bérlőinek, illetve az áruházláncok beszállítóinak még több hozzájárulást kell fizetniük az üzemeltetőknek, mert a reklámadó terhét rájuk hárítják az üzletházak. A nemrég életbe lépett jogszabály szerint a beszállítóikkal vagy bérlőikkel kötött speciális megállapodásaik miatt az áruházláncoknak is fizetniük kell a megjelent hirdetések után. Például akkor, ha közös reklámújságban népszerűsítik az üzletházat, illetve a bérlők szolgáltatásait, akcióit. A Magyar Nemzetnek a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetségének főtitkára, Balatoni Judit azt mondta, várakozásaik szerint a plázák reklámköltései biztosan csökkenni fognak a következő időszakban.
Gazdaság
A plázák is megérzik a reklámadót
2014. október 07., kedd 07:46 | Frissítve: 2014. október 07., kedd 09:10
| KK