A miniszter a közmédiának elmondta, a fórumon arról beszélt, hogy mitől lesz sikeres a BMW magyarországi beruházása.
A tanácskozás alapján látható, hogy a munkavállalók érdekeit képviselő üzemi tanácsok „grémiuma teljesen nyitott arra, hogy a BMW-nek legyen egy új családtagja Debrecenben” - mondta.
Magyarország mellett szól a többi között a politikai és gazdasági stabilitás, és az is, hogy nincsenek különbségek a német és a magyar munkakultúra között - tette hozzá Palkovics László.
Az oktatási rendszer, az innovációs-technológiai környezet és az adórendszer is hozzájárul ahhoz, hogy Magyarország az egyik legvonzóbb beruházási célpont a világon - mondta a miniszter.
A debreceni autóipari központ és környezete gazdasági, oktatási és kulturális fenntartható fejlődéséért kormánybiztosként felelős politikus elmondta: a tanácskozás egyik résztvevője a prezentációját összefoglalva megállapította, hogy „a magyar kormány elképzelései jók, és végre is hajtja őket”.
Azzal kapcsolatban, hogy a környezetvédelemért felelős európai uniós szakminiszterek legutóbbi tanácsülésén elfogadott kompromisszum értelmében 2030-ra 35 százalékkal kellene leszorítani az új autók szén-dioxid-kibocsátását a 2021-re előirányzott értékekhez képest, Palkovics László hangsúlyozta, hogy az autóipar kiemelten fontos Magyarországnak, éppen ezért nem támogatta az eredetileg 30 százalékos kibocsátás-csökkentést előirányzó cél módosítását.