„Látványos közterületi kampányba kezdenek Karácsonyék” – adta hírül a 24.hu hétfőn. Mint írták: egy városházi forrásuk szavaival élve „az egész várost beterítő” kampányt indít hétfőn a fővárosi önkormányzat, amelynek célja, hogy „felhívja a figyelmet arra, véleményük szerint alapvető közszolgáltatások kerülhetnek bajba”
Vagyis a vállalkozásokat terhelő, helyi iparűzési adó csökkentése miatt
a Karácsony Gergely vezette fővárosi önkormányzat az alapvető közszolgáltatások leállításával riogatja a budapestieket.
A portál szerint a Fővárosi Önkormányzat „üzenetei” olvashatók lesznek plakátokon, padlómatricákon, kukákon, üvegfelületeken, de a főváros hétfőtől egy új honlapot is indít ugyanezen célból.
A 24.hu tájékoztatása szerint
a kampány összkiadása 22 millió forint,
ami a gyártás, a kihelyezés és a digitális hirdetések költségeit is magában foglalja.
Vagyis a főváros tízmilliókból hirdeti, hogy nincsen pénze.
A Mandiner korábban arról is írt, milliós év végi jutalmat kaptak a fővárosi tanácsadók Karácsonytól. A főpolgármester ugyanis összesen huszonkilenc millió forintot fizetett ki jutalmakra a városvezetők mellett dolgozó munkatársaknak egy nappal azután, hogy online sajtótájékoztatóján arra kérte a budapesti vállalkozásokat, hogy ha tehetik, fizessék be az iparűzési adó teljes összegét, mert a gazdaság szereplői számára is fontos, hogy a fővárosi közszolgáltatások ne sérüljenek egy ilyen vészterhes időben.
Ráadásul éppen azon a napon indít kampányt a főváros arról, hogy nincsen pénze, amely napon kiderült, hogy milliárdokat bukik a főváros a Karácsonyék által elszúrt reklámtender miatt.