Láthatóan megelégelte a Fővárosi Közgyűlés LMP-s képviselője, Gál József, hogy a főpolgármester Budapest pénzéből a közösségi médián keresztül építi a saját karrierjét.
A közösségi médiában, főleg a Facebookon és Instagramon, gyakran lehet olyan hirdetéseket találni, ahol az adott önkormányzat egy politikus oldalán közzétett tartalmakat hirdet. Ennek ugyan nincsen törvényi akadálya, azonban etikai és morális szempontokat mindenképp felvet, hisz ugyanezen oldalak kampánycélokat is szolgálnak. Az önkormányzat költségvetése nem az azt vezető politikusok oldalainak hirdetésére szolgál
– írta előterjesztésében Gál József. A politikus kiemelte, az elmúlt időszak gyakorlata alapján Budapest Főváros Önkormányzata Karácsony Gergely politikusi oldalán finanszíroz hirdetéseket, a Budapest Városháza – a fővárosi önkormányzat hivatalos oldalának – hirdetéseit pedig a főváros cégei, például a Budapest Brand vagy a Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ fizetik a Meta Hirdetéstár adatai alapján.
A teljes cikket a Magyar Nemzet oldalán olvashatják, IDE KATTINTVA!