Vámosi-Nagy Szabolcs a Hír TV Magyarország Élőben című műsorában azt mondta: a többi különadóhoz hasonlóan könnyen beszedhető és jól nyomon követhető. – A mértéke kérdéses lehet, olyan felméréseket olvastam, hogy az elmúlt nyolc évben, éves szinten átlagosan ilyen 170-174 milliárd forintot fordítanak a gazdaság szereplői a reklámpiacra, hát ennek, ugye, ha 1 százaléka akkor 1,7 milliárd, ha 10 százaléka, akkor 17 milliárd – fogalmazott az Ernst & Young adóigazgatója.
Mint arról korábban beszámoltunk, reklámadó bevezetésén gondolkozik a kormány, de tovább emelnék a bankok és a szolgáltatók terheit is, ha Brüsszelnek nem elegendőek az eddig meghozott intézkedések. Ezt Orbán Viktor jelentette be Brüsszelben, az uniós csúcs után tartott sajtótájékoztatóján szerdán.