Az eseményen bemutatták azt az új mérési módszert is, amelyet nemzetközi modellek figyelembevételével dolgoztak ki. Az adatgyűjtés telefonon zajlik, ami egyszerűbb, költséghatékonyabb és általa jobban bevonható a közönség.
„Hogyha megnézzük azt, hogy hetente átlagosan az országban hányan hallgatnak, illetve kik melyik rádiót hallgatják, azt látjuk, hogy a 15 évnél idősebb lakosságban a leghallgatottabb rádió a Class FM, ezt követi a Kossuth Rádió, majd pedig a Petőfi Rádió, és még a top 5-be bekerül a Juventus, illetve a Music FM. Hogyha ugyanezt nézzük országosan 18-49 évesekre, akkor kicsit változik a sorrend, itt a Class FM az első 62,3 százalékkal, majd ezt a Petőfi Rádió, a Kossuth Rádió, a Music FM, illetve a Juventus követi” – közölte a Mediameter ügyfélkapcsolati igazgatója.