A szerdai nyitást megelőző fesztiválbejáráson a szervezők bemutatták a Heineken Balaton Sound nagyszínpadot, amelynek egy 400 négyzetméteres ledfal adja a díszletét, és mintegy négyszáz mozgófejes lámpa világítja be.
A korábbiakkal ellentétben a nagyszínpad idén nem az északi part felé néz, hanem a partra merőlegesen állították fel, mellette pedig egy mintegy háromezer fős, dzsungelt és városi miliőt idéző VIP területet, valamint skyboxokat alakítottak ki.
A másik nagyszínpadot, a B my Lake által bemutatott B Stage-t a fesztiválterület másik felén, szintén a partra merőlegesen állították fel, 1000-1500 fős, oázis tematikájú VIP területtel, itt az underground elektronikus zenei fellépők várják majd a közönséget.
A parton a My Stage helyszínen magyar partybrandek csapatai állítják össze a már napközben kezdődő programokat, késő estére pedig nemzetközi fellépők is érkeznek.
A Balaton csaknem egy kilométeres partszakaszán már kora délután több helyszínen megkezdődik a buli, és partyhajó is kifut minden délután.
A divatra idén a korábbinál nagyobb figyelmet fordítanak, Lakatos Márk stylist a sajtóbejáráson elmondta: a Fashion Hub névre keresztelt fesztiválterületen a napi divatbemutatókon megismert márkákkal találkozhatnak a fesztiválozók.
Folytatódik a safety first program is; Molnár István Jenő bűnmegelőzési szakértő tájékoztatása szerint önkénteseik citromsárga, jól megismerhető ruhában járják majd a Balaton Sound területét. Több helyen lesznek safety first pontok, és a fesztivál applikációjában levő pánikgombbal is jelezhetnek a fesztiválozók, ha segítségre szorulnak.
Kádár Tamás, a Sziget Zrt. cégvezetője arról is beszélt: ahogy a Szigeten, úgy a Balaton Soundon is szem előtt tartják, hogy a vendégek kedvező áron is tudjanak étkezni, ezért az ételt árusító helyeken lesznek "pénztárcabarát" ételek is.
Forrás: MTI
Fotó: Balaton Sound