Kiss-B. Atilla, a Budapesti Operettszínház főigazgatója a teátrum keddi budapesti sajtótájékoztatóján ismertette az új ciklus első évadának műsortervét. Mint mondta, úgy állították össze az évadot, hogy magas minőségben szolgálják a nézőket, a műfajt és a művészetet. "Hiszek a szerzőkben és hiszek a művekben, hiszek a stílushűségben és hiszek a műfajhűségben" - mondta, hozzátéve, hogy vonatkozik ez az operettre, a musicalre és a daljátékokra is, és ennek jegyében mutatják be első produkciójukat, a Csárdáskirálynőt.
Elmondta: Kálmán Imre művének próbafolyamata kedden kezdődik. A produkciót Vidnyánszky Attila rendezésében tűzik műsorra és először a Budapesti Nyári Fesztivál keretében, a Szabad Tér Színház és a Budapesti Operettszínház közös bemutatójaként a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon látható júliusban és augusztusban. Az operettszínházban szeptember 6-tól játsszák, a főbb szerepekben hármas szereposztásban. A díszletet Czigler Balázs, a jelmezeket Berzsenyi Krisztina tervezi, a karigazgató Szabó Mónika.
A főbb szerepekben Csuha Lajos/ Dézsy Szabó Gábor, Felföldi Anikó/ Siménfalvy Ágota, Vadász Zsolt/ Bakos-Kiss Gábor, Szendy Szilvi/ Bojtos Luca/ Bódi Barbara, Fischl Mónika/ Lévai Enikő/ Kiss Diána, Laki Péter/ Erdős Attila/ Dénes Viktor látható.
Vidnyánszky Attila arról beszélt, hogy először rendez operettet, így számít a művészek segítségére. Mint mondta, előadásukban egy eltűnt, alig volt világot idéznek meg, ahol győzedelmeskedik a mindenható szerelem. "Megpróbáljuk a lelkét megfogni ennek a világnak és arról is beszélni, hogy hogyan tűnik el" - mondta, hozzátéve: az első világháború időszakáról úgy beszélnek, hogy gondolataik mára is érvényesek. A monarchia hangulatára asszociálunk sok humorral, játékkal, szenvedéllyel, elegánsan és fájó szívvel az eltűnt világ kapcsán - mondta.
Pfeiffer Gyula főzeneigazgató arról beszélt, hogy munkájuk során visszatérnek az 1915-ös ősbemutató anyagához. Visszaállították az eredeti Gábor Andor-féle szöveget, a koncepció szerint az 1915-ös előadás reprodukcióját mutatják be.
A Csárdáskirálynő koreográfusa Bozsik Yvette, aki a következő bemutatónak, Kacsóh Pongrác János vitéz című daljátékának rendező-koreográfusa is. A Petőfi Sándor elbeszélő költeménye nyomán készült művet november 22-én tűzik műsorra. A mű dalszövegírója Bakonyi Károly és Heltai Jenő. A főbb szerepekben Dolhai Attila, Bordás Barbara, Bodrogi Gyula, Lukács Anita, Oszvald Marika, Papadimitriu Athina és Langer Soma látható.
Az évad második felében, 2020. március 20-án mutatja be a színház Horváth Szilárd-Szijártó Zsolt-Schiszler Zsolt Mohács 1526 - Európa kapuja című rockmusicaljét, amelynek rendező-koreográfusa Vincze Balázs.
A Kálmán Imre Teátrumban a Párizsi randevú - Volt egyszer egy Moulin Rouge című dinner show premierjét november 8-án tartják, Vásári Mónika és Bauch Tibor közreműködésével, Apáti Bence koreográfiájával és Richter Tamás rendezésében. A színház új darabja a párizsi Moulin Rouge-ban játszódik, slágerek, artista produkciók és táncok szórakoztatják a nézőket, akik négyfogásos vacsora mellett nézhetik meg az előadást.
A Raktárszínházban mutatják be 2020. február 15-én Grigori Frid Anne Frank naplója című monooperáját Rátóti Zoltán rendezésében. Az egyszemélyes operaváltozat szereplője Süle Dalma.
Tajtékos dalok címmel 2020. március 10-én tartanak premiert a Kálmán Imre Teátrumban Kiss Csaba rendezésében. A darabban Boris Vian, a Tajtékos napok című regény szerzője életének főbb helyszínei elevenednek meg. Az előadásban tizenkét Boris Vian-sanzon szólal meg.
Mint a főigazgató elmondta, a színházban a jövő évadtól újra látható lesz A Szépség és a Szörnyeteg című produkció, az Isten pénze című musical és a Viktória című operett. Kiemelte: az izraeli magyar évad záróeseményeként látható lesz a Menyasszonytánc című klezmeroperett, amelyet felújítottak az eseményre és Budapesten is műsorra tűznek.
A főigazgató szólt arról is, hogy terveik között szerepel a Diótörő bemutatása.