„Mondtam nekik hogy ez kamu, nem kaptunk semmilyen e-mailt, sőt a telefonszámom is meg kellett adni a foglaláskor, tehát arra is küldeni kellett volna értesítést, ha változik az időpont. Meg amúgy is teljesen életszerűtlen, hogy véletlenül pont 12 órát késik egy gép. Egyszerűen csak rossz jegyet adtak, és így próbálják megmagyarázni a hibájukat” – sorolta a történteket.
Hozzátette, hogy mutatta nekik az általuk kiadott jegyet, amin reggel 8:40 van, es kérdezte, hogy a transzfert vagy esetleg a szállodát itt a reptéren nem akarják e kifizetni, de ezt határozottan elutasították. „Kérdeztem, most mit csináljak 12 órán keresztül a reptéren két gyerekkel? Erre azt mondták, üljünk le, várjuk meg az indulást” – olvasható a posztban, amit a Mandiner vett észre.
Soha többet nem repülök ezzel a légitársaságnak csúfolt céggel
Elég erélyes voltam, elküldtem őket a francba, de így sem tudok mit csinálni. Teljesen kiszolgáltatott helyzetben van az ember, és ha nagyon balhézik csak magával b@szki ki. Megfogadtam, hogy soha többet nem repülök ezzel a légitársaságnak csúfolt céggel. De legalább a Barca nyert
– zárta gondolatait Majka.