A Starbucks vezérigazgatója, Brian Niccol korábban közölte, hamarosan „nagyjából 30 százalékos csökkenés lesz az italok és az élelmiszerek terén”, de konkrét tételeket nem említett. Azt is mondta, hogy a lánc kínálata „túl bonyolulttá” vált, ami miatt hosszú sorok kígyóznak a kávézókban. A kávézólánc már visszavágta az olívaolajos italok és a jeges energiaitalok választékát, a közelmúltban azonban új italokkal is bővítette a kínálatát, köztük egy eszpresszóalapú itallal, a cortadóval, és visszahozta a pisztáciaízű italokat is.
Niccol elismerte, hogy még van hova fejlődni, de biztos benne, hogy a Starbucks jó úton halad. Amióta tavaly szeptemberben átvette a cég irányítását, egy sor olyan változtatást vezetett be, amelyeket pozitívan fogadtak az ügyfelek. Ezek a változtatások magukban foglalják a Starbucks telephelyeinek hangulatának. A cég nevét is Starbucks Coffee Companyra változtatta, hogy megerősítse a vállalat kávégyökereit.
Korábban a cég bejelentette, hogy visszavonja Észak-Amerikában érvényben lévő szabályait, melyek lehetővé tették, hogy az emberek vásárlás nélkül is használhassák üzleteik szolgáltatásait. A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol még szeptemberben ígéretet tett, hogy újra közösségi kávéházzá varázsolja a népszerű láncot, ezzel eltávolodva elődje stratégiájától.
Forrás: Világgazdaság
Fotó: Canva