2030-ra vonatkozó terveikről és aktuális energetikai kérdésekről beszélt a Műegyetemen a Mol-csoport elnök-vezérigazgatója. Hernádi Zsolt elmondta: fontos észrevenni a piac és a fogyasztói szokások változását és alkalmazkodni hozzájuk. Ezért nyitnak az új generáció igényei felé, akik már nem tartanak igényt saját autóra és fontosnak tarják a megújuló energiát.
„Igenis társadalmi igény van arra, hogy egy tisztább környezetben éljünk. Ez a társadalmi igény számokban is kifejezésre fog kerülni. Ez pedig azt fogja jelenteni, hogy ahogy csökkennek az elektromos autók bekerülési költségei és ahogy az elektromos autók vételára és a velük megtehető hossz növekedni fog, úgy lehet azzal számolni, hogy a fosszilis üzemanyagok értékesítése legalábbis az OECD-országokban csökkenni fog. Nem tudjuk elkerülni ezt, mert a fogyasztók tudata változott meg és közben a fejlesztések hatására megtörtént egy árkiegyenlítés” – mondta.