A közlemény idézte Matthias Frechent, az Allegro kereskedelmi igazgatóját, aki elmondta: a magyarországi terjeszkedés jelentős mérföldkő a vállalat közép-európai növekedési stratégiájában. A sikeres csehországi és szlovákiai bevezetés után már több mint 2,5 millió aktív vásárló használja a platformot ebben a két országban.
Marcin Gruszka, az Allegro szóvivője az MTI érdeklődésére közölte: éves szinten az idén a második negyedévben 31,5 százalékkal nőtt az Allegro konszolidált korrigált - kamat-, adó- és értékcsökkenés előtti - eredménye, ami így csaknem 727 millió zloty-ra emelkedett.
Az Allegro a legnagyobb európai hátterű online piactér, az aktív vásárlók száma a teljes régióban meghaladta a 20 milliót, ebből több mint 5 millióan Lengyelországon kívüli felhasználók - közölte a cég.
Az allegro.hu oldalon az elektronikai cikkektől a lakberendezési tárgyakon és kerti szerszámokon, egészségügyi és szépségápolási termékeken át az autóalkatrészekig, könyvekig és ruházati cikkekig számtalan kategória megtalálható
- jelezték, kiemelve, hogy az online piactéren számos szállítási lehetőség közül lehet választani, és a platform minden népszerű fizetési módot elfogad, beleértve az utánvétet is.