sítsék előnyben a MÁV applikáció használatát és az e-vonatjegy váltását.
A személyes ügyfélszolgálatok országosan március 19-étől korlátozott szolgáltatással és új helyszíneken várják az ügyfeleket.
Az eddigi, nyitott pultos ügyfélszolgálati helyszínek helyett, az adott állomás pénztárában, az erre kijelölt ablaknál történik az ügyfelek fogadása, a pénztárablakok kialakítása alkalmas a fertőzés kockázatának csökkentésére - közölte a MÁV.
Az új helyszíneken az ajándéktárgyak értékesítésére és az önkiszolgáló csomagmegőrzők üzemeltetésére nincs lehetőség, valamint a szegedi és a békéscsabai ügyfélszolgálaton szünetel a helyi autóbuszjegyek értékesítése. A személyes ügyfélszolgálatok többi szolgáltatása továbbra is elérhető - tájékoztatott a vasúttársaság.
A tájékoztatás szerint az érintett irodák a Keleti pályaudvar, Déli pályaudvar, Székesfehérvár, Győr, Szolnok, Pécs, Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza, Szeged, Békéscsaba területén vannak.
Felhívják a figyelmet arra is, hogy a Start Klub kártya átvételére a helyi személypénztárakban van lehetőség. Az átvétel pontos helyéről a helyszínen kifüggesztett tájékoztató ad információt.
A már az átvevőhelyen lévő, vagy a jelenleg gyártás alatt álló Start Klub kártyákat az átvevőhelyek a 30 napos átvételi időn túl is megőrzik, az érintett utasok azokat a későbbiekben át tudják venni.
Az utasok folyamatosan, a nap 24 órájában fordulhatnak a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatához a +36 (1) 3 49 49 49-es, vagy mobilhálózatról a +36 (20/30/70) 499 4999-es telefonszámon, írásban a https://www.mavcsoport.hu/ugyfelszolgalat/uzenetkuldes címen vagy az eszrevetel@mav-start.hu e-mail címen. Aki teheti, a személyes ügyintézés helyett válassza inkább ezeket a lehetőségeket - írja a MÁV közleményében.
MTI