Még közlekedik a vonat Isaszegnél, hétfőig. Február 4-től december 7-ig a Budapest–Hatvan vasútvonal Pécel–Aszód közti szakaszát felújítják, nem csak a síneket cserélik ki, a várótermek és a szolgálati helyiségek is megújulnak majd ezen a szakaszon.
„Az összes megállóhely megújul, korszerűbb peronokat, magas és széles peronokat alakítunk ki, az esélyegyenlőség megteremtésével együtt, továbbá az állomásokon az épületeket is felújítjuk. A hat állomásépület közül kettő épület teljesen új, amit létrehozunk. Ezen felül a P+R-eket bővítjük további 330 új parkolóval” – ismertette Bach Róbert, az NIF. Zrt. vasútfejlesztési igazgatója.
Gödöllőről a pótlóbuszok mellett a H8-as HÉV sűrűbb közlekedéssel biztosítja az eljutást Budapestre, az Örs vezér teréig, a tervek szerint a H9-es HÉV-vonalon pedig Desiro motorvonatokat is forgalomba állítanak
„66 vonatpótló autóbusz áll rendelkezésre, ugye a Volánnal kötött szerződés keretében, ennyi vonatpótló busz fogja ezeket a járatokat helyettesíteni. Igazából a pótlásnak a lényege az, hogy a személyvonatok esetében Pécel és Aszód között kell átszállni. Lesz olyan vonatpótló busz, amely minden állomáson megáll, vannak úgynevezett gyors buszok, amelyen csak Bagon fognak megállni Pécel és Aszód között, valamint ugye a gyorsvonatok esetében Pécel és Hatvan között közlekednek majd a buszjáratok és csak Gödöllőn fognak megállni” – tájékoztatott Loppert Dániel, a MÁV Zrt. kommunikációs igazgatója.
A felújítás eredményeképp több vonat közlekedik majd Budapest és Hatvan között, a főváros és Gödöllő között zónázó vonatokat állítanak forgalomba, amelyek munkanapokon reggelente sűrűbben közlekednek majd a Keleti pályaudvarra. A beruházás 150 milliárd forintba kerül.