2023. 02. 08. Szerda Aranka napja
Jelenleg a TV-ben:

Vezércikk

Következik:

Háború Ukrajnában 04:40

Belföld

Tíz hónapos vágányzár következik

Hétfőtől december 7-ig tart a Budapest–Hatvan vasútvonal Pécel–Aszód szakászának felújítása. Az utasok a 10 hónapos vágányzár ideje alatt vonatpótló buszokkal közlekedhetnek az érintett szakaszokon. Nem csak a sínek, de az állomások is megújulnak majd.

  • Tíz hónapos vágányzár következik

Még közlekedik a vonat Isaszegnél, hétfőig. Február 4-től december 7-ig a Budapest–Hatvan vasútvonal Pécel–Aszód közti szakaszát felújítják, nem csak a síneket cserélik ki, a várótermek és a szolgálati helyiségek is megújulnak majd ezen a szakaszon.

„Az összes megállóhely megújul, korszerűbb peronokat, magas és széles peronokat alakítunk ki, az esélyegyenlőség megteremtésével együtt, továbbá az állomásokon az épületeket is felújítjuk. A hat állomásépület közül kettő épület teljesen új, amit létrehozunk. Ezen felül a P+R-eket bővítjük további 330 új parkolóval” – ismertette Bach Róbert, az NIF. Zrt. vasútfejlesztési igazgatója.

Gödöllőről a pótlóbuszok mellett a H8-as HÉV sűrűbb közlekedéssel biztosítja az eljutást Budapestre, az Örs vezér teréig, a tervek szerint a H9-es HÉV-vonalon pedig Desiro motorvonatokat is forgalomba állítanak

„66 vonatpótló autóbusz áll rendelkezésre, ugye a Volánnal kötött szerződés keretében, ennyi vonatpótló busz fogja ezeket a járatokat helyettesíteni. Igazából a pótlásnak a lényege az, hogy a személyvonatok esetében Pécel és Aszód között kell átszállni. Lesz olyan vonatpótló busz, amely minden állomáson megáll, vannak úgynevezett gyors buszok, amelyen csak Bagon fognak megállni Pécel és Aszód között, valamint ugye a gyorsvonatok esetében Pécel és Hatvan között közlekednek majd a buszjáratok és csak Gödöllőn fognak megállni” – tájékoztatott Loppert Dániel, a MÁV Zrt. kommunikációs igazgatója.

A felújítás eredményeképp több vonat közlekedik majd Budapest és Hatvan között, a főváros és Gödöllő között zónázó vonatokat állítanak forgalomba, amelyek munkanapokon reggelente sűrűbben közlekednek majd a Keleti pályaudvarra. A beruházás 150 milliárd forintba kerül.

Ezek is érdekelhetik

Legfrissebb híreink

Vezércikk: Megdőlt a baloldali mantra

Vezércikk: Megdőlt a baloldali mantra

A baloldali kampányfinanszírozási botrány már annyira bűzlik, mint zebratetem az afrikai napsütésben. Nehezen érthető, hogy a folyton jogállamiságot kutató brüsszeli bürokraták hogyan tudják befogni annyira az orrukat, hogy semmit se érezzenek belőle.

Műsorok

Svenk, a HírTV mozimagazinja

Svenk, a HírTV mozimagazinja

A hetente szombatonként 22:30-kor műsorra kerülő Svenkben mostantól Zavaros Eszter műsorvezető kalauzolja a nézőket a magyar filmipar múltjába, jelenébe és jövőjébe.
Sajtóklub - ajánló

Sajtóklub - ajánló

Januártól nem hétfő esténként, hanem vasárnap 19 órától jelentkezik Sajtóklub című műsorunk.
Vezércikk - ajánló

Vezércikk - ajánló

Vezércikk – a sajtóban ez az a műfaj, ami meghatározza az adott médium legfontosabb üzenetét. Ez mostantól nem csak a nyomtatott sajtótermékek privilégiuma lesz. Keddtől péntekig 21 órától gyakorló zsurnaliszták, szókimondó véleményvezérek elemzik a nap legfontosabb híreit.
Paláver - ajánló

Paláver - ajánló

A Karc FM és a HírTV közös műsora a Paláver. Itt a hallgatók közvetlenül is részt vehetnek a műsorfolyamban. Minden hétköznap 15 óra 30 perctől. A műsor telefonszáma: +36 (1) 799 29 99

Kapcsolódó tartalmak

A baloldali pártok szabadulnának a DK-tól és vezetőjétől

A baloldali pártok szabadulnának a DK-tól és vezetőjétől

Gyurcsány Ferenccel nem lehet összefogni - már ezt állítja a DK korábbi szövetségese, a Jobbik. Az MSZP antidemokratikusnak, a Momentum pedig hazugnak nevezte a pártot. A XXI. Század Intézet vezető elemzője szerint azonban a korábbi összefogás többi pártja a Momentumon kívül nem tud alternatívát kínálni a választóknak, Gyurcsány Ferenc egyedül fogja leuralni a baloldalt.
@ 2021 Hír TV ZRt. Minden jog fenntartva!