A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.
A közleményben kiemelték, a járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfelekre és munkatársakra ható kockázatokat. A hivatal, az operatív törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán, és a várakozókat ütemezetten fogadja.
Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A fővárosi (IX. kerület, Vaskapu utca 33-35., XIII. kerület, Dózsa György út 128-130., XIV. kerület, Gvadányi utca 69.) és a megyeszékhelyeken működő központi ügyfélszolgálatok módosított nyitva tartás szerint
- hétfőn 8.30 és 16.00 óra
- kedden 8.30 és 12.00 óra
- szerdán 8.30 és 16.00 óra
- csütörtök 8.30 és 12.00 óra
- pénteken 8.30 és 11.30 óra
között lesznek nyitva - közölte a NAV.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal arra kéri ügyfeleit, hogy válasszák ezt a módot vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.
A NAV általános tájékozató rendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható
- közölte az adóhivatal.
MTI