A Valentin-havi kampány célja, hogy a véradást egy közösségi élménnyé tegye, amely segít leküzdeni az első véradók bizonytalanságait, miközben hozzájárul a vérkészlet biztonságához - írták. Az OVSZ arra ösztönzi a résztvevőket, hogy osszák meg véradási élményeiket a közösségi médiában, ezzel másokat is motiválva a csatlakozásra.
A közleményben idézték Nagy Sándort, az OVSZ szakmai főigazgató-helyettesét, aki arra hívta fel a figyelmet, hogy egy véradás három beteg életét is megmentheti, "és ha ezt a párunkkal, barátainkkal vagy családunkkal együtt tesszük, az nemcsak egy közös élmény, hanem egy fontos közösségi felelősségvállalás is". A kampány egy nyereményjátékkal zárul, a sorsolásban való részvételhez az OVSZ február 28-áig páros véradófotókat vár a marketing@ovsz.hu címre.
A vérellátó minden 18 és 65 év közötti egészséges felnőttet arra biztat, hogy csatlakozzon a kampányhoz, és mentsen meg három életet. A kampány részleteiről a www.ovsz.hu/valentin oldalon, a véradási helyszínekről és időpontokról pedig a www.ovsz.hu/idopontfoglalas oldalon lehet tájékozódni.
Forrás: MTI
Fotó: Canva