A csuklós buszok a belvárosban, az 5-ös, 7-es és 9-es busz vonalán közlekednek majd. Az új járművek 39 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, a károsanyag-kibocsátásuk pedig akár felével kevesebb a hagyományos dízel buszokénál. A hárommilliárd forintból beszerzett autóbuszok mindegyike alacsonypadlós, légkondicionált, akadálymentes. Az utasteret tizenegy kamera figyeli.
A Lengyelországban gyártott buszokba a Rába és a Volvo együttműködésének köszönhetően magyar alkatrészeket is beépítenek. „Ezt a jövőépítést szolgálja a Rába és a Volvo közötti megállapodás, melynek egy jó példáját láthatjuk most. És ennek következtében 2015-ben huszonnyolc darab ilyen busz fog, fogalmazzunk így, munkába állni Budapest útjain” – mondta Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter.