A 770 méter hosszú hídon 28 darab, egyenként 44 tonnás teherautóval végzik a vizsgálatot. A járművek először a híd különböző pontjain állnak, majd változó sebességgel hajtanak át azon. Amennyiben a mért adatok megegyeznek az előzetes számításokkal, akkor az M6-os autópálya és az 51-es számú főút közötti 11 kilométer hosszú szakaszon legkésőbb július végén megindulhat a forgalom. „Ez a legnagyobb keresztmetszetű acélszekrény-tartószerkezetes híd, amelyet betolási technológiával építettek Magyarországon, Budapest legdélibb Duna-hídjáról van szó. 12 milliárd forint a nettó összeg. A teljes beruházás összege 34 milliárd forint ezen a szakaszon, és ahogy mondtam, ezt július végéig fogjuk tudni átadni” – közölte Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs igazgatója.
Belföld
Megkezdődött a hárosi Duna-híd próbaterhelése
2013. június 04., kedd 15:45 | Frissítve: 2013. június 04., kedd 15:49
| KaG