Úgy fogalmaztak, megőrizve print termékeiket, Magyarországon elsőként hozták létre a teljes online portfóliójukat és a népszerű közösségi platformokat kiszolgáló önálló rövidvideó-gyártó szerkesztőséget.
A még változatosabb tartalmi kínálathoz a Cégcsoport új lehetőségeket, tartalmi együttműködési formákat keres. Magyarország legnagyobb online eléréssel rendelkező vállalataként olyan nemzeti kötődésű műhelyekkel készít elő együttműködést, amelyek révén tovább színesítheti, bővítheti tartalmi kínálatát. Az ez irányú tárgyalások eredményeiről a megfelelő időben kívánnak tájékoztatást adni – fogalmaztak.
Hangsúlyozták,
azok a sajtóértesülések, amelyek a Mediaworks esetleges „feldarabolásáról” szólnak, megalapozatlanok és valótlanok.
A cégcsoport továbbra is azon dolgozik, hogy kiszolgálja olvasói, nézői, hallgatói igényeit online felületein, rádióban, televízióban, a print médiában és az egyre népszerűbb digitális platformokon, a lehető legtöbb korszerű formátummal, a lehető legtöbb elérést biztosítva, megfelelve mindezzel tulajdonosa, a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány céljainak és elvárásainak – áll a közleményben.