A portál szerint ebből pénzelték azt, hogy a baloldal kampányát segítő tartalmak, minél hatékonyabban érjenek célba. Akik tudtak erről és akik ebben részt vettek, azoknak a magyar közéletből egyszer és mindenkorra távozniuk kell - jelentette ki Gulyás Gergely miniszterelnökséget vezető miniszter.
250 millió forintot költött a dollárbaloldal az ellenzék üzeneteinek terjesztésére a kampányban - írja a Magyar Nemzet. A portál szerint a kormányellenes tartalmak elérését külön Facebook oldal és az Erősítő névre hallgató portál segítette. Csak a választás előtti héten húsz millió forintból népszerűsítette a Telex, a 24.hu, a 444.hu, és a Hvg.hu cikkeit.
A Magyar Nemzet megjegyezte, hogy a szavazás után inaktívvá váló portálon mintegy 12 ezer hirdetést adtak fel olyan tartalmak népszerűsítésére, amelyek a baloldali pártoknak kedveztek.
Az Erősítő nevű portál hátterében feltűnik mind a Bajnai Gordon fémjelezte DatAdat cégcsoport, mind pedig az Ezalényeg.hu médiabirodalom kiadójának, az Oraculum 2020 Kft.-nek a tulajdonosi köre is.
Az Erősítő mögött álló kulcsfigura, a DatAdatban is tulajdonrésszel rendelkező Dessewffy Tibor. A Gyurcsány-Bajnai időszak háttérembere a képviselője annak az Észtországban bejegyzett társaságnak, ami az Erősítőt működteti és az adatkezelését is végzi. A Nemzeti Információs Központ szerint a DatAdat 34 millió forint értékben számlázott nekik.