Négy éve, 2019 október 13-án választották meg Budapest főpolgármesterének Karácsony Gergelyt. A politikus az évforduló alkalmából a Merlin Színház majdnem felújított épületében tartott egy visszaemlékezést.
Az értékelést a Budapest 150 évfordulójára készült logó előtt tette Karácsony Gergely, ami azt bizonyítja, hogy nem párt, hanem városházi eseményről van szó – erre a Fidesz–KDNP fővárosi frakcióvezetője hívta fel a figyelmet. Wintermantel Zsolt hozzátette:
Nem lehet egyszerre pénzhiányra hivatkozni, majd hitelből prémiumokat fizetni és a saját kampányrendezvényeit finanszírozni, ez egész egyszerűen nem működik.
Wintermantel Zsolt szerint egészen szemtelen, hogy Karácsony csődbe vitte a várost, de saját rendezvényére és annak hirdetésére nem sajnálja a pénzt.
"Elkölti a rekord adóbevételt, elkölti, feléli a város tartalékát, folyószámla hitelből működteti, siránkozik, hogy a külső körülmények miatt van nehéz helyzetben a város, eközben a saját kampányrendezvényének a megtartására és még a facebookon hirdetésére is van közpénz, amit a budapestiek raktak össze, egészen arcátlan" – hangsúlyozta a Fidesz–KDNP fővárosi frakcióvezetője.
A Magyar Nemzet megjegyezte: Karácsony Gergely például a Lánchídnál tartott koncertet is saját imázsának az építésére használta. Ezenkívül számos olyan rendezvényt tart a főváros és marketingcége, a Budapest Brand, amely a főpolgármester politikai tevékenységét szolgálja.