A Magyarországon őshonos sertésfajta különleges ízvilágára, beltartalmi értékeire, az egészséges táplálkozásban betöltött szerepére szeretnék felhívni a figyelmet.
A csaknem egy hónapos kampány alatt, 9 áruházban és üzletben lehet majd mangalica termékeket kóstolni. A CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója azt mondta: üzleteikben az elmúlt két évben 20 százalékkal nőtt a mangalica termékek értékesítése.
„Az elmúlt időszakban is sok hasonló promócióban vettünk részt, azt tapasztaltuk a Príma hálózatban például, hogy a kóstolások alkalmával az éppen népszerűsített terméknek a forgalma több tíz százalékos mértékben tudott bővülni a kóstoltatás során, és ezek a pozitív hatások hosszabban is érzékelhetőek voltak” – mondta a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója, Fodor Attila.