Megismételte a piacvezető magyarországi outdoor cég 2024 augusztusában a három évvel korábban készített reprezentatív kutatását. A felmérésnek ahogy akkor is, most is meglepő eredménye lett: az elmúlt három évben jelentősen, 10 százalékkal csökkent a televízió és majdnem ugyanennyivel internetoldalak (–9 százalék) elérése a 18–59 éves korosztályban. Ezzel szemben jelentősen nőtt a közösségi média (+6 százalék) és a 8 százalékkal a outdoor reklámé – írja a közlemény.
Minden versenyt az utca nyer – észrevesszük az outdoor reklámokat
A trend a figyelemfelkeltés szempontjából is hasonló, így néznek ki az adatok:
- közterületi reklám (45 százalék),
- közösségi média (49 százalék),
- internet (48 százalék),
- tévé (39 százalék),
- rádió (22 százalék),
- nyomtatott sajtót (17 százalék).
A teljes cikket a VG oldalán olvashatják, IDE KATTINTVA!