hirdetés
Mit profitálnak ebből a diákok?
Mit és milyen nyelven tanuljanak a diákok az iskolákban?
Odafigyelés, gondos kiválasztás, higiénia és elkészítés.
Programok felnőtteknek, gyerekeknek, kicsiknek és nagyoknak.
Egyetemi előadások idősebbeknek.
Javíthat-e egy-egy tantárgy bevezetése a társadalom erkölcsi állapotán?
Mindennap lesz tornaóra az iskolákban.
Az elmúlt húsz évben minden korcsoportban megháromszorozódott az elhízott gyermekek száma.
Mit tegyünk, és mit ne az óvodakezdés időszakában?
Véget ér a nyár, kezdődik a tanítás.
Lehetőségek sikertelen és sikeres vizsgák után.
Kockázatok, mellékhatások és döbbenetes statisztikák. Van megoldás?
Mire számítsanak még az érintettek?
Mit tehetnek a szülők, és mit a rendőrség?
Szünidő, szabadság, nyaralás.
Mitől válik példaképpé egy jó pedagógus?
1920. június 4-én írták alá a trianoni békediktátumot.
Diákközpontúság, partnerség, motiváló környezet.
Minden harmadik diák havonta legalább egyszer teljesen lerészegedik.
Életkori sajátosságok vagy nevelési problémák?
Határon túli tájak, mesés világok.
Otthon vagy az iskolában tanulja meg a gyerek a pénzügyi kultúra alapjait?
Ki veszi észre, ha valamiben rendkívüli a gyerek?
Mit várnak és mit kapnak a közösségi oldalaktól?
Versel a város, azaz versmaraton Tatán.
Az Iskolapélda mai adásában egy egy nappal a halála előtt készült beszélgetést láthatnak Kopp Máriával a gyermekkori stressz okairól, tüneteiről, kezeléséről.
Csontsovány ideálok, szenvedő fiatalok.
Nem megy a tanulás, vagy nem akar tanulni a gyermek?
Egyszej vojt, hoj nem vojt, vagy a jóka ejjopta a szajtot?
Fiatalok, sikeresek, találékonyak.
Mi számít drognak, mi kábítószernek?
Felvételik, sikerek, kudarcok és rangsorok.
A KRESZ is bekerül a tanmenetbe.
Kilátások diplomán innen és diplomán túl.
A magyar középiskolások 39 százaléka nem Magyarországon képzeli el az életét.
Népmese, tündérmese, tanmese, műmese. Ma is élnek, ha meg nem haltak?