Százmilliókért reklámozta sikereit a MÁV
Hír TV
2018. január 11., csütörtök 08:43, frissítve: csütörtök 09:19
Csaknem félmilliárd forintért népszerűsítik a MÁV-ot Szijjártó Péter barátjának cégei, derül ki az állami vasúttársaság honlapján közzétett friss szerződéslistából. Kuna Tibor vállalkozásai 480 millió forintot kapnak a másfél hónapos kampányért, amely a MÁV tavalyi eredményeit propagálja. Tavaly év végén Mészáros Lőrinc több vidéki napilapjában jelent meg 8 oldalas hirdetési melléklet a vasúttársaságról.
Közben a MÁV rövid, egyhetes határidővel írt ki pályázatot médiatartalom-szolgáltatásra. A nyertes kísérleti jelleggel készít szórakoztató, illetve oktató programokat, amelyek a forgalmasabb budapesti pályaudvarokon, valamint Balatonfüreden, és három, wifivel ellátott vasúti kocsiban érhetők majd el. A szerződés egy évre szól. Az ajánlatokat tartalmazó borítékokat január 18-án bontják fel.