Állítják, minden jogszerű, még sincs meg a várt nyereség
2015. február 11., szerda 15:20, frissítve: szerda 15:45
Egy a Hír TV Panaszkönyv című műsorának nyilatkozó ügyfél szerint átverték, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület elnöke szerint viszont nem járt el szabálytalanul a biztosító. A Panaszkönyvből az is kiderül, hogy az Uniqa Biztosító munkatársa mivel indokolta a nyereség elmaradását.
– Hibázni senki nem hibázott, és semmi nem jogszerűtlen ebben a dologban. Erre vonatkozóan ugyanis szabályos, kimunkált jogszabályok vannak, és ezeket a biztosító maradéktalanul betartja ezekben az ügyletekben, de nagyon gyakori, hogy csalódnak azok az emberek, akik ebben elmozdulnak – mondta Dietz Gusztávné, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület budapesti szervezetének elnöke.
Részletek 17.30-kor a Panaszkönyvben.
Forrás: Hír TV