Soros-terv: szétplakátolják az országot Orbánék
2017. szeptember 19., kedd 15:25, frissítve: kedd 16:43
A kampány részletes tartalmáról és vizuális megjelenéséről még nincs döntés, de a propagandaminisztérium államtitkárának szavai szerint évi egymillió bevándorló Európába telepítéséről és kötelező kvóták szerinti szétosztásáról fogják megkérdezni a magyarokat. „Hasonló lesz a költségek nagyságrendje a korábbi konzultációéhoz, de ez értelemszerűen azon is múlik, hogy mennyien vesznek majd részt a konzultációban. A szükséges források megvannak, új források bevonására nincsen szükség” – mondta a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára.
Cikkeink a témában, avagy miről szól a Soros-terv?
• Illegális migráció és demográfia
• Muszlimok Nyugat-Európában, legális migráció
Decemberig egyébként további ötmilliárd forintot is költhetnek tájékoztató kampányra a kormánypártok – tudta meg a Hír TV. Ilyen tájékoztatásnak számított például a Magyarország erősödik médiakampány is.
Orbán: Aki ellenzi, vegyen részt rajta! |
A miniszterelnök az őszi ülésszakot megnyitó beszédében arról számolt be, hogy hazánk mindenben egyre jobban teljesít, s továbbra is kiállt amellett, hogy a kötelező kvóta Soros György terve, aki pedig ellenzi, részt kell vegyen az új nemzeti konzultáción. Bővebben>>> |
Mint arról mi is beszámoltunk, októberben indulhat meg a Soros-tervről szóló nemzeti konzultáció – ezt a kormányzati kommunikációért felelős államtitkár mondta az állami rádióban. Azt egyelőre nem tudni, hogy hány kérdést juttatnak el a választóknak, ahogy azt sem, hogy mennyi pénzt fognak költeni a kampányra. Orbán Viktor a múlt héten beszélt először arról, hogy meg kell ismerni az emberek véleményét a Soros-tervről, amely a miniszterelnök szerint azt jelenti, hogy az unió az amerikai milliárdos parancsára, kényszerrel változtatná meg Magyarország és más országok etnikai és kulturális összetételét.
5,7 milliárdba kerül a kormány legújabb médiakampánya |
A zsidó milliárdos az ellenség
A magyar kormány egyre inkább csak a gyűlöletkeltésben hisz, a rászoruló menekültek és a brüsszeli pénzcsap után egy zsidó milliárdos az aktuális ellensége. Erről szól egy brit elemzés. Bővebben>>>
Trükk |
A kormány idén, a Jobbik-féle, a kormánypárti politikusokat tolvajnak nevező plakátkampányra reagálva nyújtotta be az úgynevezett településkép-védelmi törvény módosítását, ami előírta, hogy a pártok csak az előző év listaárain vehetnek plakáthelyeket, kedvezményeket csak közbeszerzéssel kaphatnának. Ez nem vonatkozik mindenféle politikai hirdetésre: a törvény szerint csak a költségvetésből közvetlenül részesülő szervezetek – azaz a pártok – hirdetéseire érvényes ez a szigorítás. Emiatt a különböző, jog szerint „közérdekű hirdetésnek” minősülő kormányzati plakátok számára mindenféle korlátozás nélkül lehet felületet venni. Igaz, valószínűleg a kormány eleve nem spórol a plakátok kihelyezésével: az elmúlt években rendkívüli mértékben túlárazták a kampányokat. Míg 2013-ban a „Magyarország jobban teljesít” szlogenű országos kampányt a kormány meg tudta oldani 800 millióba forintból, addig például a legutóbbi, Soros Györgyöt támadó kampány 5 milliárd forintba került. Ezeket a kampányokat állami pénzből finanszírozták, a közbeszerzéseket rendre Csetényi Csaba, Rogán Antal bizalmasának cégei nyerték meg, akik az utóbbi négy évben mintegy 25 milliárd forintot tettek zsebre az állami hirdetésekből. |