2019. szeptember 17.,
kedd, Zsófia napja

Troll: Az Ujhelyi-féle kis senkiházik Brüsszelben próbálnak keresztbe tenni Magyarországnak

Hír TV

2019. szeptember 13., péntek 21:55

A Hír TV Troll című műsorában egyebek között szó volt róla, hogy új politikai hetilap jelent meg a jobboldalon, az ellenzéknél pedig napilap indulhat. Továbbá: kiderült, hogy hazudott a Magyar Narancs az onkológiai intézetről, ami legalább akkora „szenzáció”, mint az, hogy Trócsányi László – ugye a függetlenek és objektívek szerint – bukik. Vagy aztán mégsem? De ha ő nem: Orbán az tuti … Ez a haladó vágyvezérelt újságírás eheti mondandójának alfája és ómegája. A műsorban terítéken volt a Pikó-féle botrány és a HVG publicistájára is jutott idő az adásban, aki szerint a pedofilokat nem kell megbüntetni, aminek hozadéka, hogy tudatosságnövelő kampányt indít a Budapest Pride. Boros Bánk Levente, a Médianéző ügyvezetője, Pindroch Tamás, a Figyelő főmunkatársa, és Szarvas Szilveszter, a Pestisrácok.hu főszerkesztő-helyettese ezen a héten sem takargatta el a nyilvánosság elől a véleményét.

Az adás az új jobboldali hetilappal a Mandiner megjelenésével indított. Hörög a balliberális oldal, amiért Orbán a facebookos oldalán pózol az új magazinnal.

„Igen, de amikor Vona Gábor fotózkodik a Magyar Hanggal, vagy bármelyik balliberális lappal, ott nincs influenszer, azzal nincs semmi baj, sőt az ő álláspontjuk szerint őket érdemes népszerűsíteni: De ha egy jobboldali politikus, közéleti személyiség kezébe meri venni a Mandinert, akkor annak törjön le a keze”

– reagált a hírre Szarvas Szilveszter.

„Nagy tévedés. Akik a Mandinert olvassák a képeken azok nem influenszerek, hanem politikusok. Vona Gábor influenszer. Semmi köze a politikához. Influenszer akar lenni. Tehát már a cím is félrevezető. De a Mandiner jó. És vegye mindenki”

– vetette közbe Pindroch Tamás.

A műsorban egy bejátszás erejéig felvillantottak néhány ellenzéki figurát, amint a balliberális oldal valamelyik sajtótermékét promotálják.

„Visszatérve egyébként a Mandinerre most elkezdtem számolni: Magyar Hang, HVG, 168 óra, Magyar Narancs, Élet és Irodalom. Ez öt. Van egy Figyelőnk, egy Magyar Demokratánk és most van egy Mandinerünk. Mert közben a Heti Választ lenyúlták, és aztán – hogy-hogy nem – az is eltűnt. Egyébként ez a Heti Válasznak a szellemi utódja: fogalmazzunk így”

 – vélekedett Boros Bánk Levente.

Trócsányi László kinevezését eleve vitatja és már most bukásra ítélte a balliberális média. Ehhez fűzött kommentárt Boros Bánk Levente:

„Én ilyenkor mindig a Pompeo látogatást szoktam visszaidézni. Az volt az első. Akkor úgy pofára estek a ballib újságírók, hogy öröm volt nézni, itt röhögtünk rajtuk akkor is. Aztán jött a Trump találkozó a Fehér Házban, és talán még a Merkel-vizit is nagyjából ez a történet volt. És most megint úgy tűnik, hogy felsülnek. Ott is az volt: nem jön az amerikai külügyminiszter Budapestre. Nem jön! Biztosan nem jön, ez kacsa! Aztán: jön, de kiosztja az Orbánt. Itt volt, nem osztotta ki, akkor mi van? Odamegy a Fehér Házba, majd jól kiosztják Orbán Viktort! Odament: nem osztották ki. Sőt, éppen ellenkezőleg”

– idézte fel a közelmúlt ellenzéki médiájának a baklövéseit a Médianéző ügyvezetője, aki szerint meg kell várni a biztos-jelöltekről szóló szavazást, Trócsányi bizalmat kap-e, azzal a tudattal, hogy Brüsszelben „az ilyen Ujhelyi-féle kis senkiházik próbálnak keresztbe tenni” Magyarországnak.

Hír TV