2019. április 25.,
csütörtök, Márk napja

Szorosabbra fűzi a viszonyt a Szerencsejáték Zrt. és az MLSZ

MTI

2019. február 2., szombat 08:23

A 2021/22-es bajnoki szezon végéig stratégiai marketing együttműködési megállapodást írt alá a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ).

A Szerencsejáték Zrt. vagyoni értékű jogokat vásárol szezononként nettó 2,7 milliárd forint értékben, és hirdetőként jelenik meg az MLSZ által biztosított felületeken a felnőtt férfi válogatott és az OTP Bank Liga mérkőzésein.

„Megtiszteltetés a Szerencsejáték Zrt. számára, hogy a Magyar Labdarúgó Szövetséggel kötött együttműködési megállapodás révén hozzájárulhatunk a nemzeti futballválogatott hosszú távú sikeres szerepléséhez és a sportág fejlődéséhez” – mondta Czepek Gábor, a hazai lottótársaság vezérigazgatója, aki „nagy üzleti lehetőségnek” tartja a megállapodást, mivel a sportfogadás az egyik legnépszerűbb és leginkább növekvő játéktípusa a szerencsejátékoknak.

„Mindent megteszünk azért, hogy a Szerencsejáték Zrt. ügyfelei, a fogadók egyre nagyobb örömüket leljék az OTP Bank Liga és a magyar válogatott mérkőzéseiben” – jelentette ki Csányi Sándor MLSZ-elnök, aki hozzátette, először a hétvégi bajnoki fordulóban, kiemelt helyen, marketing partnerként teszik láthatóvá a legfontosabb labdarúgó-mérkőzéseken a Szerencsejáték Zrt. termékeit.

A közleményből kiderült, a sportfogadás népszerűsége világszerte és Magyarországon is folyamatosan nő, a sportfogadási játékokból – Tippmix, Tippmixpro, Totó, Góltotó – már a társaság bevételeinek közel fele származott, és ez az arány dinamikusan növekszik.