John C. Maxwell sokak szerint a legnagyobb üzleti előadó, akinek tanácsait nemzetközileg a legismertebb és a leginkább alkalmazott módszernek tartják. Eddig 21 millió példány kelt el a könyveiből – tizenöt kötete jelent meg magyarul, novemberre készül el a következő, a Leadership Gold fordítása – ezeknek és a szerte a világon alkalmazott, tanfolyamokon elsajátítható Maxwell-módszernek köszönhetően 174 országban több mint ötmillió képzett üzletember végzi sikeresen a munkáját. Köztük Tonk Emil is, aki Magyarországon a legnagyobb tanítványának tartja magát. A népszerű marketing- és üzleti tanácsadó a Hír Televíziónak elárulta, a sikernek nincs titka, csak ára, de megéri befektetni. Türelem kell hozzá, hozzáértés, felkészülés és pontosság – ezeket kell bevetni a siker érdekében. Sokan attól lettek sikeresek, mert komolyan gondolták azt, amit csinálnak, hajlandóak voltak tanulni, és figyelembe vették a mindenkori piaci környezetet.
Tonk Emil fontosnak tartja az olyan képzéseket, ahol a vállalkozók megerősítést kapnak abban, amit jól csinálnak, de ugyanakkor hallanak más – elsőre talán szokatlan – megközelítést is. Meggyőződése, hogy a legjobb befektetés az, amelyet a személyes tudásunk gyarapítása érdekében teszünk. Mottója: „Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
A Hír Televíziónak elmondta: „a november 9-ei konferencia ritka, egyedülálló és pótolhatatlan esemény lesz, hiszen ezen az alkalmon a legnagyobb »Mr. Hogyan?« foglalja össze negyvenéves szakmai tapasztalatát, ezáltal a vállalkozóknak megspórol negyven évet, mindezt úgy, hogy a nap végére ezzel a tapasztalattal nem látszik majd senki negyven évvel idősebbnek. Ez a világ legjobb kozmetikuma.”
Maxwell mondatai mára már szállóigékké váltak: „A vezetésen áll vagy bukik minden”; „Az élet 10 százaléka az, ami veled történik, és 90 százaléka ahogyan reagálsz a történésekre”; „Ha egy ötlet nem képes leszállni a valóság talajára és meggyökerezni, akkor sosem fog nagy hatást gyakorolni.” John C. Maxwell november 9-én a Hungexpón megrendezett konferenciájának célja az, hogy elősegítse a hazai és a nemzetközi üzleti élet szereplőinek szemléletmódváltását, és tapasztalataival fellendítse és segítséget adjon a hazai cégeknek. A The New York Times és a The Wall Street Journal bestseller-írójának magyarországi előadásaira Európa-szerte is igen nagy az érdeklődés. „Egy csapat arra a játékosra figyel, aki készen áll a játékra” – mondja Maxwell. Mi vajon készen állunk a játékra, a fejlődésre? November 9-én ez is kiderül.