2019. október 17.,
csütörtök, Hedvig napja

Függetlenobjektív újságírók

Hír TV

2019. szeptember 17., kedd 07:08

Balogh Gábor az Alfahir újságírója és a Jobbik alapítója felkerült valami kompenzációs listára Újpesten. Olvashatjuk a napi sajtóban. Helyesebben csak olvashatnánk a napi sajtóban, de nem olvashatjuk, hiszen a függetlenobjektiv újságírók viszonylag ritkán írnak számukra kellemetlen eseményekről, vagy olyan dolgokról ami nem illeszkedik a narratívájukba. Így fordulhat elő, hogy bizonyos hírek nem jutnak el a csak ellenzéki portálokat felkereső állampolgárokhoz. Így ez sem. Sebaj, rajtam nem fog múlni.

Hogy, miért hallgatják agyon Gáborunk politikai szerepvállalásását?

A válasz roppant egyszerű.  A balliberális és az elballiberisodás útján botladozva lépegető jobbikos sajtó fő üzenete az, hogy két fajta média van: az egyik NER pártos(fideszes) propagandasajtója, ahol csak hazudnak, a másik pedig a valódi, függetlenobjektiv, pártreferencia mentes, színes, szagos, szexi, és minden párttól pontosan ugyanakkora távolságot tartó média. A SZAKMA maga. Csupa nagybetűvel. Sőt! A kormánypárti média tulajdonképpen nem is tekinthető rendes médiának, nem újságírók írják, csak rohadék, elvtelen, megvásárolt propagandisták. De akkor nézzük a tényeket! 

A sokat és kitartóan siratott Népszabadság a Magyar Szocialista Párt alapítványának a tulajdonában állt, és bár két választás között, nagy ritkán megjelenhettek a lapban a szocikat kritizáló írások is, de ezekről, hosszabb-rövidebb után mindig kiderült, hogy az újságíró tollát valamelyik pártbéli rivális keze vezette, ráadásul a választások előtt egy évvel olyan leplezetlen kampányba kezdtek  a pénztárcájuknak, hogy arra nagyon nehéz szavakat találni. Gyurcsány Ferenc is rendszeresen a Népszabiban nyilatkozta ki hosszú, véget nem erő írások formájában, mit is gondol a modern, szociáldemokrata Magyarországról, meg a franc tudja hányadik köztársaságról. A Népszavába a mai napig rendszeresen ír publicisztikákat Lendvai Ildikó, a 24.hu-n pedig Vona Gábor jelentkezett 2018 szeptemberében egy véleménycikkel, de politikusok napilapokba való írásának felsorolást napestig tudnám sorolni, hisz független újságírás és a szabad sajtó utolsó bástyának tartott Népszabiba nem csak Gyuriferi, de rengeteg másik szoci politikus is irt véleménycikkeket, és ha a hírek igazak, egész szép summáért terjesztették a szoci propagandát. Az utolsó főszerkesztő, Murányi András pedig annyira, de annyira független meg objektív volt, hogy 2018 oktober 1-éltől már  Karigeri pártjában, a Párbeszéd Magyarországban volt kommunikációs igazgató. 

Csak én nem írhatok publicisztikát a Magyar Nemzetbe, meg ide a Hír tv oldalára. Mert az milyen már? 

“Hát azt meg hogy? Hát ez proopaagaandaaa!!!

Rohadék fideszes, látjuk nem megy a tánc, eladtad magad, hogy lapátolnának már föl egy IFA teherautó platójára.” 

Szoktak valami ilyesmiket a cikkeim alá vagy oldalamra kommentelni a mind politikai mind művészeti kérdésekben roppant tájékozott ellenzéki kommentelők. 

Majd belinkelnek egy bravúrosan megírt cikket az Alfahírről. Az Alfahírről, ami amúgy a Jobbik lapja. És amit a Jobbik évi 100 millió körüli összegből tart fent. És aminek az előző főszerkesztője az a Magvasi Adrián volt, aki itt az én drága kerületemben indult el a Jobbik színeiben az országgyűlési választáson. És aminek az a Balogh Gábor a főmunkatársa, aki a Jobbik egyik alapítója volt, most meg a Dk az MSZP és a Momentum támogatásával indul az önkormányzati választáson. A mi Balogh Gáborunk aki, amúgy a Jobbik tévéjében szokott hol bőszen, hol feltartott mutatóujjal, hol csak egykedvűen, rutinból propagandistázni. A Jobbik alapítója. 

Bámulatos. 

És akkor még nem is beszéltem a Dk lapjairól, a Nyugatifényről, a szocik Hirhugójáról, és Hirklikkjéről. 

Pedig lehetne.. 

Majd legközelebb.

 

Apáti Bence