2020. augusztus 5.,
szerda, Krisztina napja

Apáti Bence: Működésben a baloldali média Smith ügynökei a HírTV ellen

Hír TV

2020. július 12., vasárnap 06:42

Meg vannak sértődve, aztán hazudoznak, gyalázkodnak, végül a fal adja a másikat. Az igazsággal a ballibek nem tudnak mit kezdeni.

Hadházy Ákos felcsapott konzultációs ív dílernek. A baloldali sajtó pedig falaz neki. Vagyis a ballib média mégse annyira független, mint amennyire mondja magáról.

Tényleg. 

Na de kezdjük Hadházyval. Ez az idegesítő és ügyetlen kistérségi Pókember, most épp azzal haknizza körbe a sajtót, hogy azért akarja összegyűjteni a konzultációs kérdőíveket, hogy megmutassa ennek a tutyimutyi népnek, hogy egy igaz demokrata, egy valódi ellenálló mit csinál a propagandával. Valójában persze adatbázist épít és nem mellesleg törvénytelenül kezel személyes adatokat. És mindezt úgy, hogy a szálak a ballib sajtóhoz vezetnek. 

Történt, hogy televíziónk összeállított egy anyagot arról, hogy az ívek gyűjtésében részt vesz a Hadházy által létrehozott Tisztességes és Igazságos Társadalomért Alapítvány, amely a politikus szekszárdi címére van bejelentve, de a Facebook-oldalán egy postafiók címet is megadott. 

Csakhogy! A megadott postafiók nem szerepel az Alapítvány hivatalos irataiban, de ha beütjük a Magyar Posta hivatalos postafiók keresőjébe a Hadházyék által bérelt postafiókot, akkor kiad egy Lövölde téri címet, amely történetesen megegyezik Kovács-Angel Marianna egyéni vállalkozói címével. Kovács-Angel Marianna pedig a 24.hu újságírója. Hogy mi köze a balliberális lap újságírójának Hadházy alapítványához? Erre megint egy törvényes adatbázis ad választ. Ugyanis ezt a Lövölde téri címet adja meg egyéni vállalkozóként és a Hadházy-féle alapítvány kurátoraként, Kovács Áron is. Nem nehéz kitalálni, hogy ő a 24.hu újságírójának férje. Kovács Áron korábban maga is ballib lapok újságírója volt egyébként. Na, persze.

Érthető, hogy a magát függetlennek hazudott ballib médiának ez nagyon kínos. Az információnak a nyilvánossá tétele olyannyira felbőszítette a magát függetlennek hazudó ellenzéki sajtómunkásokat, hogy habzó szájjal vicsorogva, szinte egyszerre, egy emberként kezdték támadni televíziónkat. Természetesen hazugságokkal. 

Először azzal az ostobasággal jöttek, hogy a HírTV szerint az újságírónő egy postafiókban lakik.

Egy kis gyűjtés: 

Média1: 

-A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik. 

Az persze nem világos, hogy mi volt a riport valótlan tartalma, de a vezényszóra ballibék elkezdték termelni a HírTV-t gyalázó cikkeket.  

Index:

-A Hír TV elképzelhetőnek tartja, hogy egy újságíró egy postafiókban lakjon 

HVG.hu: 

-Postafiókban lakik a 24.hu újságírója – hazudta a Hír Tv.

Úgy ni, meg is vagyunk. 

Az mondjuk senkit ne zavarjon, hogy a HírTV soha nem állította, amivel vádolják, de az Indexnél meg a 444-nél a tények soha nem szoktak számítani, csak az alázás. Mert mint tudjuk, a jobboldali médiumokban csak hülyék dolgoznak. Aztán azzal jöttek, hogy a tévé ellenzéki újságírókat zaklat. Nem győzték felemlegetni a személyes adatok szenzitív jellegét, a TASZ jogi segítséget is ajánlott a hírbe hozott újságírónak, és a MÚOSZ is gyorsan elítélte a HírTV-t mint a diktatúra öklét.

A Média1 pedig halálos bűnnel vádolta meg a hírcsatornánkat – most figyeljenek: egy kisgyerekes család életét zavarta meg a HírTV a felcsöngetéssel. Fúúúúj, HírTV!

Ez utóbbi írás már tényleg a szánalmas kategória, hiszen a HírTV nem a lakhelyre, hanem a cégadatbázisban lévő vállalkozás címére ment ki. Arról, hogy egy vállalkozásnak utánajár a sajtó épp a Média1-nek mondta ki a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságának elnöke, hogy rendben van. 

A ballib mátrix azonban behatolást érzékelt a rendszerükben. Működésbe is léptek a Smith ügynökök és beindult a koordinált akció a HírTV ellen.

A hálózat most hiperérzékeny és szuperetikus. Persze nem volt mindig az. Amikor például az MTVA riportere készített interjút Karácsonnyal, akkor nem volt problematikus leírni, hogy a műsorvezető férje fideszes alpolgármester. Emlékeznek még az erkölcsös Indexre? Fideszes alpolgármester felesége a köztévés Karácsony-interjú riporternője – harsogták.

Szakács Árpád jobboldali újságírót a 444 azzal próbálta lejáratni, hogy közös-képviseleti cége volt. 

Rólam például kritika nélkül hazudhatja Szinetár Dóra a Magyar Narancsban, hogy zsidóellenes és homofób kijelentéseket teszek, de most talán hagyjuk is a személyes érintettséget. A libsi banda minden gyalázatot elnéz, ami a jobboldal sérelmére történik.    

Néma volt a ballib oldal, amikor Fegyőrék az Origo szerkesztőségébe benyomulva, Kovács Andrást vegzálták. És elfelejtettek tiltakozni, amikor egy férfi G. Fodor Gáborra, a 888 főszerkesztőjére támadt egy nyilvános helyen. Sorolhatnánk még a példákat a ballibek szemforgató képmutatásáról. Most épp azért hisztiznek, mert a 24.hu újságírójának férje a saját lakcímét adta meg Hadházy alapítványának kurátoraként egy nyilvánosan fellelhető dokumentumban, és oda a HírTV be mert csöngetni, hogy megtudja, kit talál ott. Ja, hogy a 24.hu egyik újságíróját? Ez tényleg gáz. Esetleg el kéne gondolkodni, nem aggályos-e, hogy Kovács-Angel Marianna mit tud a beérkező konzultációs ívekről, és hogy milyen adatokhoz jut hozzá. És kulcskérdés, mennyire független ezek után a 24.hu? 

Apáti Bence