A Mindenki Magyarországa Mozgalom (MMM) választási gyűlésekre, kampányrendezvényekre 226,93 millió forintot, sms-re, adatbázis-építésre, online hirdetésre 860,53 millió forintot, plakátra, szórólapra, egyéb kampányeszközre 288,98 millió forintot, kiadványokra pedig 35,82 millió forintot költött – részletezi Márki-Zay Péter mozgalmának kampányköltéseit az Állami Számvevőszék (ÁSZ) kedden nyilvánosságra hozott részjelentése.
Az ÁSZ kiemelte: a pénz java része az MMM-től a DatAdat-cégcsoporthoz vándorolt. A tranzakciók kapcsán jelenleg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) vizsgálódik, így az ÁSZ csak akkor tud megállapításokat tenni a baloldal trükközéseiről, amikor az adóhatóság nyomozása lezárul.
A teljes írást ITT találja.
Magyar Nemzet