2024. 03. 28. Csütörtök Gedeon, Johanna napja
Jelenleg a TV-ben:

Vezércikk

Következik:

Híradó 15:00

Terc: A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát a homoszexualitást népszerűsítő plakátkampánya miatt

2019. október 16., szerda 21:05

A fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát nyári, a homoszexualitást népszerűsítő plakátkampánya miatt, mert az indoklás szerint a cég károsíthatta a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését. De vajon miért akarják befolyásolni a multinacionális nagyvállalatok a fogyasztók gondolkodását? Miért kötelezik egyelőre csak dolgozóikat a techcégek, hogy részt vegyenek a homoszexuális felvonuláson?

Békességben és harmóniában csak úgy tudnak együttműködni a Szilícium-völgyben a mérnökök és fejlesztők, ha ateista közeget teremtenek?
Megadja Gábor eszmetörténész szerint kifejezetten a nyugati és az egyre inkább szélső-baloldali jegyeket mutató tech központok sajátossága az ateizmus, mely identitáshoz idomulnak azok, akik ezekben a közösségekben kezdenek vállalnak munkát.

A globális nagyvállalatoknál azonban iránymutatások vannak , melyeket a menedzsment fogalmaz meg a dolgozóik irányába.

„Ez nem egy vallástalanság vagy semlegesség, hanem ez egy akciót igénylő vallásellenesség és főleg keresztényellenesség”

- fogalmazott Bálint Botond, a PestiSrácok.hu publicistája.

A Google, Apple vagy Amazon hihetetlen befolyással rendelkezik politikailag, gazdaságilag és pénzügyileg is, mondta a publicista. Hozzátette az ilyen vállalatok tulajdonosai első generációs gazdagok, ráadásul már a technológiai kor termékeit tudhatják sajátukénak, így ehhez a tulajdonhoz, ami elképesztő nagy hatással van a globális világra, már egy isten érzés is társul.

„A tulajdonosok és a menedzsment személyiségzavara fejeződik ki ezekben az elképzelésekben, hogy ők világot akarnak formálni”

- jelentette ki Bálint Botond.

HírTV

@ 2021 Hír TV ZRt. Minden jog fenntartva!