2024. 04. 27. Szombat Zita napja
Jelenleg a TV-ben:

Amerika magyar grófja

Következik:

Európai Híradó 04:00

Egy francia multi kaszált a legtöbbet a plakátkampányon

2016. augusztus 11., csütörtök 09:07, frissítve: csütörtök 09:24

Egy francia multi keresett a legtöbbet a kormány plakátkampányával – írja a Világgazdaság.

A lap azt vizsgálta, hogy hogyan hatott a kormányzati propaganda a közterületi hirdetésekkel foglalkozó cégek bevételeire. A felmérése szerint a legjobban a JCDecaux járt, a cég állami hirdetőktől származó bevétele a hatszorosára ugrott, teljes bevétele pedig 15 százalékkal nőtt az év első öt hónapjában.

A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. bukott legnagyobbat, állami hirdetési bevételei idén január és május között a felére csökkentek az előző év hasonló időszakához képest.

@ 2021 Hír TV ZRt. Minden jog fenntartva!