Akik jól járhattak, azok már jól jártak az olimpiával
2017. március 29., szerda 16:04
1,3 milliárdot költhetett volna a Fradi vezér érdekeltségbe tartozó Human Telex és egy másik médiaügynökség konzorciumban, a 2024-es budapesti olimpia népszerűsítő kampányára.
Ugyan olimpia nem lesz Budapesten, a cégek a megadott keretösszeg nagy részét, 748 millió forintot már elköltöttek. Az uniós közbeszerzési értesítő szerint egy konferenciára több mint hatmillió, az olimpia arcainak szerződtetésére és felkészítésére 123 millió, a karácsony előtti reklámokra pedig 230 millió ment el. A konzorcium 2017-re is nyert négymilliárd forintot, amit az olimpiai rendezvények kommunikációs népszerűsítésére költöttek volna.
Orbán Viktor miniszterelnök egyébként a 2016-os riói olimpia után már arról beszélt, hogy a rendezésre kandidáló országok komoly versenytársai Budapestnek.