A BKV-sofőrök nem kérik a bérletet
2017. július 22., szombat 15:16, frissítve: szombat 15:23
A BKK telefonos megkeresésünkre ezt nem erősítette meg, írásbeli választ ígért, ugyanakkor kiadott egy közleményt, hogy folyamatos informatikai támadások és túlterheltség miatt zavar lépett fel az online utastájékoztatási felületeik működésében, és mindent megtesznek a helyzet mielőbbi megoldásáért.
„Itt most már tényleg egyre több a károkozás, ez egy nagyon felelőtlen döntés volt. Bevallottan 25 milliót fizetnek havonta, de gyakorlatilag milliárdos bevételeket kockáztatnak, ezért már másodszor azt kérjük a főpolgármestertől, hogy intézkedjen a rendszer leállításáról. Ez Budapestnek és a BKK-nak is nagyon nagy károkat tud okozni, és természetesen az utazóközönségnek is” – mondta Kelemen Tamás, a Közlekedő Tömeg alelnöke.